Toon posts:

Eenzijdige politieke belichting op de frontpage

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien Olaf in onderstaande reactie melde dat ik een topic kon openen bij deze;

Olaf in 'reviews: Q&A Kees Verhoeven - 'Er zitten nog pijnpunten in de WIV 20...

Mijn reactie;
Mijn idee is om politiek volledig buiten de frontpage te houden. Dus absoluut geen podium bieden aan politici of politieke partijen, Indien je dat toch doet zorg dan dat beide kanten belicht worden. Genoeg politici van andere partijen dan D66 die hier ook wat over te vertellen hebben. Het moge inmiddels duidelijk zijn dat de gebruikersgroep van Tweakers hier (politieke beïnvloeding op de frontpage en slechts van 1 kant belicht) niet van gediend is.

Ik hoop dat Tweakers de volgende keer, indien ze al politici een podium willen geven (mijn inziens liever niet) ervoor zorgen dat er ook een politiek opponent zijn visie kan delen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:55
Je kan het ook wat minder oordelend en definitief proberen, in plaats van deze negatieve aanpak.

"Beste Tweakers.net redactie; dank voor het uitgebreide interview met X, echter komt het nogal eenzijdig belicht over. Zijn er plannen om op korte termijn andere politici dan wel deskundigen op eenzelfde manier aan het woord te laten, zodat we een evenwichtiger beeld van dit onderwerp krijgen?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vanaalten schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:18:
Je kan het ook wat minder oordelend en definitief proberen, in plaats van deze negatieve aanpak.

"Beste Tweakers.net redactie; dank voor het uitgebreide interview met X, echter komt het nogal eenzijdig belicht over. Zijn er plannen om op korte termijn andere politici dan wel deskundigen op eenzelfde manier aan het woord te laten, zodat we een evenwichtiger beeld van dit onderwerp krijgen?"
Prima dat dat jouw manier van schrijven is, maar het is niet mijn manier en daarmee zou ik ook niet mijn gevoel overbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:58
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:24:
[...]

Prima dat dat jouw manier van schrijven is, maar het is niet mijn manier en daarmee zou ik ook niet mijn gevoel overbrengen.
Reken er dan op dat je omschreven gevoel niet het gewenste resultaat oplevert.

Los van de toonzetting: oneens, politici bepalen steeds vaker en ingrijpender de wijze waarop we technologie (drones, smartphones, internet) mogen gebruiken en in welke mate we ‘vrij’ zijn op het internet (wiv, etc).

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NiGeLaToR schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:27:
[...]

Reken er dan op dat je omschreven gevoel niet het gewenste resultaat oplevert.
Het deel van het gewenste resultaat was ontluchten. Dat is goed gelukt. Ik geef slechts dit signaal en aan het bericht op de frontpage te zien hebben er meer zo over gedacht. Het is aan de crew om daar wat mee te doen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:55
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:33:
[...]

Het deel van het gewenste resultaat was ontluchten. Dat is goed gelukt. Ik geef slechts dit signaal en aan het bericht op de frontpage te zien hebben er meer zo over gedacht. Het is aan de crew om daar wat mee te doen of niet.
OK, als je als doel hebt om te ontluchten: goed gedaan, dat is de juiste manier. :)
Maar je schrijft 'deel van het gewenste resultaat'. Als dat andere deel is dat er op een meer genuanceerde manier aandacht aan dit onderwerp besteed wordt, dan bereik je dat makkelijker door het vriendelijk voor te stellen.
Pagina: 1