Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Is er een ouder model ook goed?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Chan1111
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 03-10-2020
Ik zou graag advies willen over het volgende.
Ik wil graag een goede laptop hebben voor videobewerking.

Minimale eisen
16 gb
Processor i7
128 gb SSD - 1 TB HDD
Full HD
15,6 inch
videokaart NVIDiA Geforce FTX 1050

Na zelf wat onderzoek gedaan te hebben kom ik op deze laptop uit.
Lenovo Legion Y520-15IKBN 80WK00Q4MH

Nu vraag ik mij af is er een ouder model met de zelfde specificaties ook nog te krijgen?
Ik hoef namelijk niet perse het nieuwste van het nieuwste.. dus als er een ouder model met zelfde goede recensies en specificaties nog te koop is dan ben ik wel geïnteresseerd. Alleen ik kan dat zelf niet zo goed vinden.

Kan iemand mij hierover adviseren?
:)

Alle reacties

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-11 22:22
Budget?

Don't let perfect be the enemy of good.

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-11 18:01

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Ouder model met GTX 1050? Dat bestaat niet....Dat wordt een GTX 965m of GTX 970m.

Verder vind ik één model erg mager. Je hebt toch wel meer modellen gezien op de Pricewatch??
Wat is er mis met Lenovo?

[ Voor 7% gewijzigd door MedionAkoya op 07-03-2018 18:30 ]

Trein?

• Chan1111
Ja ik heb zeker meerdere modellen bekeken. Maar kom toch steeds terug op deze ☺️

De prijs..
Een kant vind ik niet zo erg om een goed te investeren voor een laptop. Maar in mijn achterhoofd heb ik ook dat de technologie zo snel vooruitgaat... dus om de zoveel tijd weer een nieuwe investering..

Dus dan denk ik aan de andere kant wellicht een ouder model iets goedkoper? Die net zo goed werkt...

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Chan1111 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:08:
Ja ik heb zeker meerdere modellen bekeken. Maar kom toch steeds terug op deze ☺️

De prijs..
Een kant vind ik niet zo erg om een goed te investeren voor een laptop. Maar in mijn achterhoofd heb ik ook dat de technologie zo snel vooruitgaat... dus om de zoveel tijd weer een nieuwe investering..

Dus dan denk ik aan de andere kant wellicht een ouder model iets goedkoper? Die net zo goed werkt...
Hangt helemaal van je budget af. Aangezien je nergens over een budget hebt gehad is (bijna) onmogelijk om je goed advies te geven. :)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• Chan1111
Bij cool blue vragen voor de Lenovo
1.099,-

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Pagina: 1