Mijn vraag
Voorafgaand aan m'n aankopen goed onderzoek gedaan.
Een Macbook Air met twee externe schermen is mogelijk. Ene via Thunderbolt naar HDMI, andere van USB3 naar HDMI. Dat tweede scherm is niet vrij standaard, maar wel mogelijk. Daarover ook meerdere filmpjes en oplossingen op Youtube voorbij zien komen.
Ik heb daarvoor een Startech USB3 naar HDMI-adapter gekocht (artikel; USB32HDES) maar het werkt niet.
Kakkie dus. Ik weet ook even niet meer hoe dit nu op te lossen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik kan weinig info vinden over de compatibiliteit van Startech met Apple (hoewel ik dus in de filmpjes voorbeelden voorbij zag komen, ook 1 met exact dezelfde adapter ertussen). Bij veel sites die deze adapter verkopen staat hier niets over.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
Ik weet een niet waar te beginnen eigenlijk. Iemand advies of tips?
Liefst niet in al te technische bewoordingen
Groet, Marlies
Voorafgaand aan m'n aankopen goed onderzoek gedaan.
Een Macbook Air met twee externe schermen is mogelijk. Ene via Thunderbolt naar HDMI, andere van USB3 naar HDMI. Dat tweede scherm is niet vrij standaard, maar wel mogelijk. Daarover ook meerdere filmpjes en oplossingen op Youtube voorbij zien komen.
Ik heb daarvoor een Startech USB3 naar HDMI-adapter gekocht (artikel; USB32HDES) maar het werkt niet.
Kakkie dus. Ik weet ook even niet meer hoe dit nu op te lossen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik kan weinig info vinden over de compatibiliteit van Startech met Apple (hoewel ik dus in de filmpjes voorbeelden voorbij zag komen, ook 1 met exact dezelfde adapter ertussen). Bij veel sites die deze adapter verkopen staat hier niets over.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
Ik weet een niet waar te beginnen eigenlijk. Iemand advies of tips?
Liefst niet in al te technische bewoordingen
Groet, Marlies