Region Free ingebouwde Blu Ray / DVD player

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waxyen
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-04 17:10
Mijn vraag
Ik zoek een region free Blu Ray / DVD drive voor in een laptop/server. Ik heb gezocht, maar kan die nergens vinden. Kan iemand mij hierbij helpen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Voor mij gaat het erom dat hij in een laptop/server gebouwd kan worden. Ik heb de hoogtes 9,5mm en 11mm nodig. (vergelijkbaar met de panasonic UJ-272).

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb een hele tijd gezocht, maar kan nergens bij zien of hij region locked is of niet.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Waxyen schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:06:
Mijn vraag
Ik zoek een region free Blu Ray / DVD drive voor in een laptop/server.
AFAIK is iedere blu ray drive voor in een pc/laptop region-free. De software bepaalt de regio.

A. --- North America, Central America, South America, Korea, Japan, Southeast Asia
B. --- Europe, Middle East, Africa, Australia, New Zealand
C. --- Russia India, China, Rest of the world

PowerDVD schijnt de regio uit te lezen vanuit de time/zonesettings van de pc. Andere programma's zoals AnyDVD doen niet aan regio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waxyen
Blu-rays zijn eigenlijk het probleem niet. Vooral met DVD's worden strengere regio regels gehanteerd. Volgens mij kan je die 5 keer veranderen. Onze stapel DVD's heeft meerdere regio's, waardoor het lastig wordt om deze disks door elkaar erin te gooien.

Ik noem Blu-ray, omdat de drive DVD-regio unlocked moet zijn, en Blu-rays af moet kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:43
Ik gebruik al heel lang een DVD copy programma van DVDFab voor het kopiëren van DVD's naar mijn NAS. De schijfjes zelf gaan daarna in een doos op zolder.
Het programma omzeilt de regiocode van de DVD-speler. Ze hebben ook een speler. Die zal dat ws. ook doen. Je kan het programma een maand lang proberen.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waxyen
Dankjewel! Ik ga mijzelf hier even in verdiepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisVN
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:05
ik gebruik sinds kort met veel plezier MakeMKV.
maakt keurig 1:1 mkv copietjes van zowel dvd's als blu-rays.

deze mkv's sla ik netjes op mijn Synology NAS op.

https://www.makemkv.com/
Pagina: 1