Messenger Facebook

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag :

Wanneer je je messenger opent en bovenaan op de balk zoeken klikt. Komen er personen bovenaan te staan? Op basis van wat word dit samengesteld? Is de eerste persoon de persoon waar je het meeste contact met hebt of?
Hopelijk kan iemand mij hier een antwoord op geven. Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Is de eerste persoon de persoon waar je het meeste contact met hebt of?
Dat is toch een vraag die je prima zelf (bij benadering misschien) kunt beantwoorden?

Ik denk dat 't een combinatie is van a) meeste/vaak contact, b) recentst contact, c) online en d) Facebook Secret Sauce™

Mijn vraag: waarom wil je dat weten?

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 07-03-2018 17:01 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat betekent punt d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 23:31

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gedaan Google. Maar kan hier niet echt iets van terugvinden. Ik kom uit op fb pagina's van eten en drinken 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 23:31
https://techcrunch.com/2010/04/22/facebook-edgerank/
Dit vond ik in 20 sec. Beetje globaal gelezen, dus weet niet of het er helemaal overgaat

Maar, waarom wil je dit weten?

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:56:
Heb ik gedaan Google. Maar kan hier niet echt iets van terugvinden. Ik kom uit op fb pagina's van eten en drinken 🙈
Heb je gezocht op Google naar: Facebook Secret Sauce™ ?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja idd dat heb ik ingegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Even vrij vertaald betekent het "geheime sausje". Dit is net zoals Google z'n rangschikking bepaalt. Het is een geheim recept waar niemand de achterliggende gedachte achter weet. Je zult er daardoor vaak ook geen logica uit kunnen halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Het is gewoon een 'gezegde'; veel bedrijven zullen nooit hun algoritmes helemaal prijsgeven (ofwel: hoe ze iets doen precies). Bedrijfsgeheim. Trade secret. Vaak kun je e.e.a. wel afleiden, experimenteel bepalen etc. maar de exacte formule, het 'recept' zo je wil, is vaak alleen maar intern bij die bedrijven bekend (en dan ook nog maar bij een héél select groepje mensen waarschijnlijk). Net zoals Coca Cola hun exacte, volledige recept nooit zal prijsgeven.

Dus mocht je iemand willen ophangen aan die volgorde dan zal dat moeilijk worden ;)

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 07-03-2018 18:17 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1