Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024
Bestaat er iets als een (app) voicemail met keuze optie.
Eigenlijk wat bedrijven vaak gebruiken maar dan voor een losse telefoon.
Dit lijkt me handig voor mijn werktelefoon, op vakantie of vrije dagen wil ik wel beschikbaar zijn maar alleen voor spoed zaken.

Dus bv voicemail: beste, u belt op een vrije dag, is het een spoed vraag die niet kan wachten toets een 1 om toch door te gaan.

...
Gebruikte software
Android 8.0.0.
Nu neem ik gewoon mijn telefoon op.
...
Al gezocht naar:
-Gezocht in app store, google. op voicemail options, keuzemenu, menu, voicemailmenu.
helaas kom je met de meeste termen bij allerlei vragen over voicemails en keuze menu instellingen.
- Gevraagd aan onze telefonie expert in bedrijf

Beste antwoord (via MantaMania op 21-03-2018 14:23)

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
Misschien moet je eens naar een personal assistant kijken: Google Play: InstaVoice: Visual Voicemail & Missed Call Alerts

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
Misschien moet je eens naar een personal assistant kijken: Google Play: InstaVoice: Visual Voicemail & Missed Call Alerts

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
klinkt goed ga ik meteen proberen. bedankt voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1065223

Hi! Ik had exact dezelfde vraag. Is die app daar geschikt voor of heb je een andere manier gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
Ik krijg de app niet werkend. Maar volgens mij deed deze ook niet precies wat ik wilde. Tot op heden heb ik nog geen oplossing helaas.