Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gebruiken voor gaming. Spellen zoals Dark Souls 3, Witcher 3, Overwatch op 1080p kunnen spelen op hoge kwaliteit. Ik speel ook veel spellen zoals modded minecraft en factorio.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum van het systeem is €1200 exclusief randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen randapparatuur is aanwezig. Ik gebruik nu nog een Lenovo Y50 als game PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD met 500 GB voor sneller laden. Grafische kaart om spellen op 1080p te kunnen spelen. 16 GB ram voor modded minecraft/factorio.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te grote pc kast, aangezien hij op het bureau komt te staan. Verder niet van plan om te overclocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag weten of de onderdelen die ik heb gevonden goed met elkaar werken, en een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. Is de grafische kaart genoeg voor 1080p. Ik weet ook niks van moederborden dus die heb ik er niet bij gezet. Is het verder nodig om een aparte CPU koeler erbij te nemen of is de bijgeleverde goed genoeg? Bedankt.
Gebruiken voor gaming. Spellen zoals Dark Souls 3, Witcher 3, Overwatch op 1080p kunnen spelen op hoge kwaliteit. Ik speel ook veel spellen zoals modded minecraft en factorio.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum van het systeem is €1200 exclusief randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen randapparatuur is aanwezig. Ik gebruik nu nog een Lenovo Y50 als game PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD met 500 GB voor sneller laden. Grafische kaart om spellen op 1080p te kunnen spelen. 16 GB ram voor modded minecraft/factorio.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te grote pc kast, aangezien hij op het bureau komt te staan. Verder niet van plan om te overclocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag weten of de onderdelen die ik heb gevonden goed met elkaar werken, en een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. Is de grafische kaart genoeg voor 1080p. Ik weet ook niks van moederborden dus die heb ik er niet bij gezet. Is het verder nodig om een aparte CPU koeler erbij te nemen of is de bijgeleverde goed genoeg? Bedankt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 175,55 | € 175,55 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 208,83 | € 208,83 |
| 1 | Fractal Design Define C | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15 | € 105,- | € 105,- |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 CM 400W | € 58,01 | € 58,01 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 123,95 | € 123,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 746,24 | |