Rooster software met export naar outlook

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wij zijn een kleine organisatie waarin we voor een aantal werkstromen roosters gebruiken. Een telefoondienst bijvoorbeeld. Daarvoor hebben we een eenvoudig rooster in Excel.
Echter doet zich het probleem voor dat niet iedereen zijn telefoondienst in Outlook zet. Waardoor er voor andere activiteiten in Outlook een schijnbeschikbaarheid is. We willen eigenlijk dat het rooster in Outlook gepubliceerd wordt zodat de rest makkelijker in Outlook te plannen is.

Ik was benieuwd of er open source (online) software is waarmee we het rooster kunnen roosteren die een export-feed heeft naar de outlook kalenders van de collega's.
Ik heb al even rond gekeken op internet. Maar je komt al snel in (dure) pakketten of meer gericht op lesroosters of ingewikkelde planningstools. En ze lijken een outlook export feed niet prominent te adverteren (of ze hebben het gewoon niet).

Iemand een idee of een dergelijke software (online) bestaat of kan er op een andere manier dezelfde oplossing komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:51
Een gedeelde Google Calendar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Als je al in Outlook zit, waarom gebruik je dan niet een Shared Mailbox met een agenda? Of je geeft een planner rechten op de agenda's van de users. Als het een heel kleine organisatie is, dan kan dat op die manier gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Alternatief, maar alsnog enige verplichting van de gebruiker om zelf eens in de zoveel tijd Outlook bij te werken: https://www.techrepublic....into-an-outlook-calendar/

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterathome
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Misschien dat je hier iets mee kunt:
Eerste hit
Tweede hit