Koppeling f1 2017

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1049173

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb een racestuurtje voor mijn ps4 pro, het is de logitech g29 driving force. Nu speel ik carreer Mode van f1 2017. Het stuur werkt prima in FP en de kwalificatie. Het probleem is dat als de race start en ik de koppeling los laat de auto niet van zijn plaats komt. Ik doe wat de uitleg zegt in het spel. Ook heb ik alle instelling geprobeerd. Het enigste wat hij doet is reageren op het gaspedaal.

Heeft iemand een idee wat ik fout doe of wat er mis is?

Groetjes,

Merlijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Anoniem: 1049173 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:05:
Mijn vraag
Ik heb een racestuurtje voor mijn ps4 pro, het is de logitech g29 driving force. Nu speel ik carreer Mode van f1 2017. Het stuur werkt prima in FP en de kwalificatie. Het probleem is dat als de race start en ik de koppeling los laat de auto niet van zijn plaats komt. Ik doe wat de uitleg zegt in het spel. Ook heb ik alle instelling geprobeerd. Het enigste wat hij doet is reageren op het gaspedaal.

Heeft iemand een idee wat ik fout doe of wat er mis is?

Groetjes,

Merlijn.
Maar na het gas geven, kan je dan wel koppelen? Springt hij dan nog wel naar de 2e versnelling?
offtopic:
Ik ga er vanuit dat het niet op automatic gearbox is ingesteld
.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hij staat op manual. Als de lichten uit zijn doet hij niks. Kan niet schakelen. Wel gas geven en hij staat ook in de eerste versnelling, maar hij komt niet van zijn plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-10-2023
  1. Koppel van neutraal naar 1e
  2. Maar hou koppeling in en geef gas 12.000 toeren ongeveer
  3. Lichten op groen -> koppeling los en go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Beste Boatje,

Ik heb je tip geprobeerd met het stuur werkt dit niet, hij staat in zijbn 1e versnelling, maar hij maakt alleen maar toeren en rijd niet weg. Ook heb ik het net met een gewone controler geprobeerd daar lukt het wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

Wat het kan zijn is dat je koppeling niet goed staat in gesteld. Hij registreert dus niet dat je hem daarwerkelijk ingetrapt hebt en loslaat. Dit even checken in je ingame menu en in de instellingen van het stuur zelf. ( ik heb de G29 maar gebruik hem op de pc.

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-06 16:50
Anoniem: 1049173 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:22:
Beste Boatje,

Ik heb je tip geprobeerd met het stuur werkt dit niet, hij staat in zijbn 1e versnelling, maar hij maakt alleen maar toeren en rijd niet weg. Ook heb ik het net met een gewone controler geprobeerd daar lukt het wel mee.
In de game zijn 2 instellingen voor koppeling, 1tje voor de moderne autos en eentje voor de auto's'met de koppeling zoals wij die echt in personenauto's kennen.

Staat niet de verkeerde ingesteld?

Volgens mij heet de ene instelling 'Clutch' en de andere 'Manual Clutch', 'Manual Clutch' wil je op het pedaal hebben en 'Clutch' op de upshift shifter paddle.

Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapporo69
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 05-03-2021
Sinds gisteren een logitech 923 stuur. Echter bovengenoemd probleem heb ik ook. Bij decentste staat hij in zijn 1 en maakt toeren, maar rijdt niet weg. Instelling gechecked en staat op paddle.
Iemand nog een idee wat het kan zijn?
Pagina: 1