Voor een klant ben ik op zoek naar een nieuwe lijn notebooks welke de (zekerheid) bieden om de aankomende 3 jaar nog notebooks te kunnen bestellen die er nagenoeg hetzelfde uit zien.
Het gaat er om dat ze de verkopers een upgrade in uitstraling willen geven en daar valt voor deze klant de notebook ook onder. Er is met de klant gesproken om MacBooks aan te schaffen echter zijn deze a) te zwaar voor de werkzaamheden en b) te prijzig voor deze klant.
Kwa uiterlijk is de klant opzoek naar een strak uitziende dunne laptop het liefst in de kleur wit, aangezien dit goed past bij de uitstraling van het bedrijf.
Ik heb als voorbeelden deze notebooks aangedragen:
pricewatch: Acer Aspire S7-393-75508G25ews
pricewatch: Acer Aspire S5-371T-76H1 BE
Kwa dikte van de notebook zit ik te kijken naar 14-18mm dik.
Zijn er merken/modellen die standaard een vast uiterlijk leveren zoals HP lijkt te doen met de spectre modellen. (ik heb het idee dat die sinds begin 2016 er nagenoeg hetzelfde uit zien)
Het gaat er om dat ze de verkopers een upgrade in uitstraling willen geven en daar valt voor deze klant de notebook ook onder. Er is met de klant gesproken om MacBooks aan te schaffen echter zijn deze a) te zwaar voor de werkzaamheden en b) te prijzig voor deze klant.
Kwa uiterlijk is de klant opzoek naar een strak uitziende dunne laptop het liefst in de kleur wit, aangezien dit goed past bij de uitstraling van het bedrijf.
Ik heb als voorbeelden deze notebooks aangedragen:
pricewatch: Acer Aspire S7-393-75508G25ews
pricewatch: Acer Aspire S5-371T-76H1 BE
Kwa dikte van de notebook zit ik te kijken naar 14-18mm dik.
Zijn er merken/modellen die standaard een vast uiterlijk leveren zoals HP lijkt te doen met de spectre modellen. (ik heb het idee dat die sinds begin 2016 er nagenoeg hetzelfde uit zien)
En toevallig vind ik dus van niet! :-)