kwa uiterlijk toekomst bestendige dunne notebook

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Voor een klant ben ik op zoek naar een nieuwe lijn notebooks welke de (zekerheid) bieden om de aankomende 3 jaar nog notebooks te kunnen bestellen die er nagenoeg hetzelfde uit zien.

Het gaat er om dat ze de verkopers een upgrade in uitstraling willen geven en daar valt voor deze klant de notebook ook onder. Er is met de klant gesproken om MacBooks aan te schaffen echter zijn deze a) te zwaar voor de werkzaamheden en b) te prijzig voor deze klant.

Kwa uiterlijk is de klant opzoek naar een strak uitziende dunne laptop het liefst in de kleur wit, aangezien dit goed past bij de uitstraling van het bedrijf.

Ik heb als voorbeelden deze notebooks aangedragen:
pricewatch: Acer Aspire S7-393-75508G25ews
pricewatch: Acer Aspire S5-371T-76H1 BE

Kwa dikte van de notebook zit ik te kijken naar 14-18mm dik.

Zijn er merken/modellen die standaard een vast uiterlijk leveren zoals HP lijkt te doen met de spectre modellen. (ik heb het idee dat die sinds begin 2016 er nagenoeg hetzelfde uit zien)

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Beste antwoord (via Multispeed op 07-03-2018 11:44)

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-11 13:06

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Multispeed schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:59:
[...]

Excuses "te zwaar" kwa specificaties...

Ik ben het met je eens dat laptops veranderen, echter vroeg ik mij af als een bedrijf als apple (altijd) laptops levert die er hetzelfde uit zien, wellicht is er nog een merk wat nagenoeg hetzelfde eruit ziende laptops levert.

Ze hoeven niet in de aankomende 3 jaar EXACT hetzelfde te zijn, maar als ze na genoeg op elkaar lijken zou dit ook al iets zijn.
De Dell XPS serie is behoorlijk lang hetzelfde gebleven.
Zo ook de Lenovo Thinkpads

Allemaal slecht verkrijgbaar in wit. Wit is al een tijdje niet meer hip.

Misschien een ander marketing idee: De laptops voorzien van bestickering? Dit hoeft NIET goedkoop te ogen, maar misschien iets om naar te kijken.

Alle reacties

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-11 14:42

Soggney

Zeekomkommer

Surface of misschien lenovo yogas. Beide beschikbaar in wit en dun genoeg

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:56
Multispeed schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:35:
Voor een klant ben ik op zoek naar een nieuwe lijn notebooks welke de (zekerheid) bieden om de aankomende 3 jaar nog notebooks te kunnen bestellen die er nagenoeg hetzelfde uit zien.

Het gaat er om dat ze de verkopers een upgrade in uitstraling willen geven en daar valt voor deze klant de notebook ook onder. Er is met de klant gesproken om MacBooks aan te schaffen echter zijn deze a) te zwaar voor de werkzaamheden en b) te prijzig voor deze klant.

Kwa uiterlijk is de klant opzoek naar een strak uitziende dunne laptop het liefst in de kleur wit, aangezien dit goed past bij de uitstraling van het bedrijf.

Ik heb als voorbeelden deze notebooks aangedragen:
pricewatch: Acer Aspire S7-393-75508G25ews
pricewatch: Acer Aspire S5-371T-76H1 BE

Kwa dikte van de notebook zit ik te kijken naar 14-18mm dik.

Zijn er merken/modellen die standaard een vast uiterlijk leveren zoals HP lijkt te doen met de spectre modellen. (ik heb het idee dat die sinds begin 2016 er nagenoeg hetzelfde uit zien)
de huidige spectre modellen zien er knap moderner uit dan die uit 2016.

• Hann1BaL

Hann1BaL

Acer voor een professionele uitstraling gaan mijn inziens niet samen. Wanneer is een laptop te zwaar? Macbook airs zijn te zwaar?

Dell 5920 2-in-1 misschien een idee (als tegenhanger van de Lenovo en Surface. Dell heeft doorgaans betere garantievoorwaarden.

Het probleem met je vraag is dat je naar modellen gaat kijken die er in 2016 ook al hetzelfde uitzagen. We kennen de roadmaps van de fabrikanten niet, maar je kunt ook stellen dat als ze er al sinds 2016 hetzelfde uit zagen, de kans zeer aanwezig is dat ze juist NIET de komende 3 jaar hetzelfde blijven.

Misschien juist een NIEUW model pakken en dan hopen dat deze hetzelfde blijft de komende jaren. Maar je stelt in feite het probleem uit: Modellen veranderen nu eenmaal. Dus er komt een moment dat je wederom laptops gaat kopen die er anders uit zien.

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Hann1BaL schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:51:
Acer voor een professionele uitstraling gaan mijn inziens niet samen. Wanneer is een laptop te zwaar? Macbook airs zijn te zwaar?

Dell 5920 2-in-1 misschien een idee (als tegenhanger van de Lenovo en Surface. Dell heeft doorgaans betere garantievoorwaarden.

Het probleem met je vraag is dat je naar modellen gaat kijken die er in 2016 ook al hetzelfde uitzagen. We kennen de roadmaps van de fabrikanten niet, maar je kunt ook stellen dat als ze er al sinds 2016 hetzelfde uit zagen, de kans zeer aanwezig is dat ze juist NIET de komende 3 jaar hetzelfde blijven.

Misschien juist een NIEUW model pakken en dan hopen dat deze hetzelfde blijft de komende jaren. Maar je stelt in feite het probleem uit: Modellen veranderen nu eenmaal. Dus er komt een moment dat je wederom laptops gaat kopen die er anders uit zien.

Ik ben het met je eens dat laptops veranderen, echter vroeg ik mij af als een bedrijf als apple (altijd) laptops levert die er hetzelfde uit zien, wellicht is er nog een merk wat nagenoeg hetzelfde eruit ziende laptops levert.

Ze hoeven niet in de aankomende 3 jaar EXACT hetzelfde te zijn, maar als ze na genoeg op elkaar lijken zou dit ook al iets zijn.

Acties:
  • Beste antwoord

• Hann1BaL

Hann1BaL

Multispeed schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:59:
[...]

Misschien een ander marketing idee: De laptops voorzien van bestickering? Dit hoeft NIET goedkoop te ogen, maar misschien iets om naar te kijken.

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Hann1BaL schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:00:
[...]

Goede tip tnx!

eventueel suggestie voor een bedrijf wat dit mooi kan ? Of geen ervaring mee ?

• kanvua
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-11 21:03
Multispeed schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:14:
[...]

Goede tip tnx!

Dbrand maakt fraaie skins/stickers voor de dell XPS lijn.

Edit: Dit zijn over het algemeen overigens stevige laptops met een zakelijk uiterlijk. Wel aardig aan de prijs.
Edit: En ze zijn sinds kort leverbaar in het wit.

[ Voor 20% gewijzigd door kanvua op 07-03-2018 11:18 ]

• Hann1BaL

Hann1BaL

Multispeed schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 11:14:
[...]

Goede tip tnx!

Dat heb ik marketing laten regelen, maar dat was niet in NL. Dus dat wordt toch even zoeken ben ik bang.
Pagina: 1