laptop gecrasht na poging installatie update

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jinx857
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-10-2024
Mijn vraag
...windows wil niet meer opstarten. Alle adviezen geprobeerd die aangegeven worden.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
Toshiba laptop. ...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
.herstel etc etc

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:38
Waar gaat het precies mis? Iets meer info mag wel.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
En verdere info? Systeem, wat voor crash, kom je in de bios enz.enz.enz.

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Nog wat vragen:

1. Wat voor update heb je geprobeerd te installeren?
2. Wat voor Toshiba laptop gebruik je? Met een typenummer met evt. link naar Pricewatch kunnen we beter zien wat voor hardware erin zit.

Verder een mogelijkheid op goed geluk: Wat gebeurd er als je geen extern toetsenbord, muis, USB stick oid aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

"Wil niet meer opstarten" is een breed begrip... waar moeten we aan denken? Gaat helemaal niet meer aan? Geeft een zwart scherm (met of zonder cursor), een foutcode in beeld? Steekt een middelvinger op en roept "Sterf... ik wil niet meer!!" Zoveel opties... :?
En dan "Alle adviezen geprobeerd die aangegeven worden". De laatste keer dat ik zo'n (soort) probleem bij de hand had, gaf de machine in kwestie me geen enkel advies. Moeten we daar vanuit gaan? Of heb je elders adviezen vandaan gehaald (welke, en wat was het resultaat precies)?

Dan geef je verder aan dat je '.herstel etc etc' geprobeerd hebt. Zou je 'etc etc' wat kunnen specificeren? Het is voor ons exht reuze-handig als we mogen weten welke handelingen we niet nog een keer hoeven te suggereren, en wat er precies gebeurde toen je X, Y of Z deed.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:53

TheVMaster

Moderator WOS
Zie de reacties hierboven, je TS is erg karig en ik wil je dan ook vragen wat uitgebreider te zijn in het geen je al hebt geprobeerd om je issue te fixen.
Pagina: 1