Toon posts:

GeForce insabiel!!

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na mijn vorgie post ff wat spelletjes gedaan, maar Quake/UT houden het niet langher dan een paar minuten uit... Alles hoog, 32bits, 1180*1024.

Drivers 5.13,
AGP 1X aangezet, hielp nie
gewone clockspeed
300W voeding
Athlon 500@500
MSI 6167 met de nieuwste bios....

Waarom is ie zow freakin;' instabiel????

• The Slicer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 11:59
Probeer eens een van de oude drivers; 3.** ofzo. Die nieuwe 5.** drivers schijnen nogal instabiel te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai nu op 3.68, maar hij hangt nog steeds...

Wel hep ik iets "leuks" ontdekt. Bij alle spellen staat opengl niet als compatibal opgegeven. In unreal kan ik hem gewoon aanzetten, waardoor hij steeds hangt. Bij andere spellen kan ik alleen in D3D spelen. Weet iemand hoe ik mij opengl zichtbaar krijg??

Bij hidden & Dangerous kan ik in setup dus ook geen opengl kiezen, aleen D3D HAL. Maar als ik hem dus hierop probeer te draaien zegt ie dat ie daar ook geen zin in heeft :(

Verwijderd

probeer het eens met de originele drivers die bij de kaart zitten....die van Nvidia zijn ook niet heilig.....

Verwijderd

Topicstarter
Dat zijn de 3.68's.... Waarschijnlijk wel modified, maartoch...

Maar ik zie dus nog steeds geen opengl staan bij alles wat compatibal video modes moet laten zien.....

Newsflash:

Khep alles wat met me videokaart te maken heeft eraf gerost, en vanaf het ASUS-rommetje de boel geinstalleerd. Nu heeft hij dus geen enkele API meer (behalve software)!

Opengl en direct3D worden nergens meer gevonden, HELLUP!!!

(de ddls dat wel in me sytem dir, maar dat is dan ook allez)

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er nu echt nix meer van...

Alles er opnieuw af, 5.13 geinstalled. Draait prima op D3D. Opengl doet ut alleen inUT en Kwaak, en loopt soms vast. In HL en andere spellen wordt het gewoon niet geondersteund, of is de helft van de textures weg...

Dus nu ben ik op zoekk naar een driverset waar een goeie opengl-driver bij zit. De 5.08's hebben hetzelfde probleem, en de ASUS-drivers doen het nie....

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:13
Ga naar je system properties, performance en Graphics. Zet je hardware acceleration slider één stapje naar links. Doet bij mij wonderen, ik kan nu zelfs AGP2x aan op mijn Athlon 750chipset. Hij wordt er nog sneller van ook!
Det 5.13
Asus K7M
Athlon 500

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Edward,

Het kan wel stabiel (zie ook mijn post over overklokken); ik heb een epox 700/770 met agp 4x en sba enabled. Verder zijn alle instellingen in het bios maximaal en is er een goede voeding.

Met 3.68 draait alles goed.

Verwijderd

Via Guillemot de laatste 3.77 drivers gehaald en ... het werkt echt zonder problemen. Tijdens installatie krijg je mededeling dat deze drivers niet voor dit product geschikt zijn (vrij vertaald). Gewoon installeren, werkt perfect!

zie www.guillemot.nl

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Zelfde probleem gehad. Mijn probleem lag puur in de voeding. Ik had de AOpen HX08 300 Watt voeding en ging ook vaak op z'n bek. Nu Antec 303X en tada alle problemen opgelost.

http://specs.tweak.to/11052

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
teruggaan naar de winkel. ene het is toch Djenghis Khan?

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

D'r zijn zat versie's van mn nick. Deze zag ik toevallig zo'n 4 jaar terug ongeveer in een film.

http://specs.tweak.to/11052

Pagina: 1