Keyboard + mouse reageren op 2 verschillende BT

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30
Ik heb thuis mijn PC aangesloten op 2 schermen, hierbij willen ik mijn dockingstation bij aansluiten zodat ik ook mijn laptop op de schermen kan gaan gebruiken.

Nu heb ik een keyboard en mouse die bekabeld zijn, ik heb geen zin (beetje lui) om steeds met kabels te wisselen tussen de docking en de PC.

Nu zit ik aan een wireless logitech te denken, ik heb nog ergens een USB ontvanger van logitech.
Dat ik eentje in de PC druk en de andere ook laat reageren op die in de dockingstation gaat.
Zou dit gaan werken?

Ik snap dat een van de apparaten uit zou moeten staan, anders zal ik vast storing krijgen.

Mocht het niet lukken dan ga ik een USB hubje op het bureau plaatsen die is aangesloten op de PC, zodat ik makkelijk de logitech USB kan switchen van de docking naar het hubje.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ja dit zou moeten werken, misschien dat je hem opnieuw moet connecten maar verwacht het niet.

Toen ik mijn Logitech MX Performance had geupgrade naar een Master, kon ik dezelfde connector blijven gebruiken.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30
Slavy schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 08:53:
Ja dit zou moeten werken, misschien dat je hem opnieuw moet connecten maar verwacht het niet.

Toen ik mijn Logitech MX Performance had geupgrade naar een Master, kon ik dezelfde connector blijven gebruiken.
Dat dacht ik dus al, dat heeft logitech volgens mij best goed aangepakt.