Ziggo GO weigert ExpressVPN

Pagina: 1
Acties:
  • 4.676 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1049031

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb sinds kort een ExpressVPN abonnement. Ik verblijf langere tijd in het buitenland en wil nog weleens in de hangmat televisie kijken via de Ziggo Go app. Dit werkte de eerste dagen perfect, tot vandaag. De Ziggo Go app op mijn Iphone geeft aan dat de "video niet buiten Nederland beschikbaar is". Is er wellicht iemand die weet hoe dit op te lossen is?

Wat heb ik al gedaan :
- Alle drie de servers van ExpressVPN geprobeerd ( Amsterdam, Rotterdam, The Hague ).
- Locatievoorzieningen uitgezet ( Eerst voor de Ziggo Go app, daarna voor alle apps ).
- Vliegtuigmodus eruit gezet, om het daarna weer opnieuw te proberen.

Alvast bedankt voor de ( eventuele reacties )

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:51
Thuis een VPN servertje opzetten en daarmee connecten vanuit het buitenland. Dat zal Ziggo niet blokkeren. Misschien dat ze bekende VPN providers wel blokkeren nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:32
Ziggo heeft geen rechten om TV aan te bieden in het buitenland. Het is dan ook niet legaal om die blokkade te omzeilen. Maar in theorie zou het moeten werken als je een andere vpn gebruikt die niet geblokkeerd word. Het beste zou zijn om een VPN op te zetten bij iemand thuis want dan krijgt Ziggo niet ineens veel verzoeken voor TV van hetzelfde IP. Dat valt namelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1049053

Ook bij mij vanaf vandaag werkt ziggo go niet meer via VPN in het buitenland. Betaalde goede VPN's gebruikt, maar volledig geblokkeerd. Helaas geen tv meer in het buitenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-06 20:22
Sinds vandaag zelfde probleem, terwijl ik gewoon in NL ben. Vermoed dat ze bekende VPN adressen bij voorbaat blokkeren.

Erg jammer aangezien ik graag m'n VPN aan heb.

[ Voor 48% gewijzigd door co2301 op 06-03-2018 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-05 11:21

Falastine

Think about my signature...

Ik ken heel wat gratis alternatieven haha

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1049053

Vertel @Falastine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 20:10
Vraagje aan de mensen die hier dus last van ondervinden,

Waarom host je zelf niet een vpn servertje thuis?

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Kwenie hoor; vooralsnog is het een ongefundeerde beschuldiging. Het kan net zo goed zijn dat TS iets verkloot heeft, of opeens ipv6 van z'n (buitenlandse) provider heeft gekregen. Ik verwacht eigenlijk niet dat ziggo zomaar de netneutraliteit schendt

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06 17:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Brahiewahiewa schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 00:21:
Kwenie hoor; vooralsnog is het een ongefundeerde beschuldiging. Het kan net zo goed zijn dat TS iets verkloot heeft, of opeens ipv6 van z'n (buitenlandse) provider heeft gekregen. Ik verwacht eigenlijk niet dat ziggo zomaar de netneutraliteit schendt
Ongefundeerd, het principe is toch vrij simpel
Ik verblijf langere tijd in het buitenland
Dan hoor je/kan je geen Ziggo kijken, of dat nu wel of niet eerst kon door een foutje of aangepaste blokkades van Ziggo maakt niet uit, ze mogen dit niet uitzenden naar het buitenland.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Ziggo heeft ip's van groot aantal VPN providers op zwarte lijst. Gaat dus niet werken. Reden is dat ze willen voorkomen dat content in buitenland beschikbaar komt en ze in de problemen komen.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
De IOS app vraagt sinds een paar dagen om locatietoegang
Daar gaat een VPN niet tegen helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:13

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Anoniem: 1049031 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:29:
Hallo allen,

Ik heb sinds kort een ExpressVPN abonnement. Ik verblijf langere tijd in het buitenland en wil nog weleens in de hangmat televisie kijken via de Ziggo Go app. Dit werkte de eerste dagen perfect, tot vandaag. De Ziggo Go app op mijn Iphone geeft aan dat de "video niet buiten Nederland beschikbaar is". Is er wellicht iemand die weet hoe dit op te lossen is?

Wat heb ik al gedaan :
- Alle drie de servers van ExpressVPN geprobeerd ( Amsterdam, Rotterdam, The Hague ).
- Locatievoorzieningen uitgezet ( Eerst voor de Ziggo Go app, daarna voor alle apps ).
- Vliegtuigmodus eruit gezet, om het daarna weer opnieuw te proberen.

Alvast bedankt voor de ( eventuele reacties )
Tja, je wilt dit niet horen, maar er is een reden dat Ziggo dit blokkeert.

En wij gaan je verder ook niet helpen om deze blokkade te omzeilen.

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.