Beste tweakers-forumisten
Ik ben van plan een nieuwe telefoon te kopen.
Na lang zoeken ben ik op de Oneplus 5t uitgekomen als eventuele nieuwe telefoon. De grote voordelen die het voor mij had:
-Clean android Oxygen OS, met handige features
-Supersnel, sneller dan Galaxy S8 etc.
-Fingerafdrukscanner én face unlock die beide razendsnel zijn
-Goede batterij
-Goed genoeg scherm
-Alert slider aan de zijkant ook wel handig
Deze kost €560 voor 128GB en 6GB RAM en €500 voor 64GB en 8GB RAM.
Ik ben wel van plan een 128GB te kopen, omdat ik absoluut geen gebrek aan opslag wil hebben.
Nu, de LG G6 schijnt ook een goed apparaat te zijn, en op belsimpel is hij nu €399...
Heeft iemand ervaringen met de LG G6, qua snelheid, ervaringen met de Android versie van LG, batterijduur, vingerafdrukscanner?
En kan iemand mij advies geven over wat de beste keus is? Ik kijk vooral naar een telefoon waar ik even mee vooruit kan, minimaal 2 jaar.
Ik hoor graag een reactie
Tom
Ik ben van plan een nieuwe telefoon te kopen.
Na lang zoeken ben ik op de Oneplus 5t uitgekomen als eventuele nieuwe telefoon. De grote voordelen die het voor mij had:
-Clean android Oxygen OS, met handige features
-Supersnel, sneller dan Galaxy S8 etc.
-Fingerafdrukscanner én face unlock die beide razendsnel zijn
-Goede batterij
-Goed genoeg scherm
-Alert slider aan de zijkant ook wel handig
Deze kost €560 voor 128GB en 6GB RAM en €500 voor 64GB en 8GB RAM.
Ik ben wel van plan een 128GB te kopen, omdat ik absoluut geen gebrek aan opslag wil hebben.
Nu, de LG G6 schijnt ook een goed apparaat te zijn, en op belsimpel is hij nu €399...
Heeft iemand ervaringen met de LG G6, qua snelheid, ervaringen met de Android versie van LG, batterijduur, vingerafdrukscanner?
En kan iemand mij advies geven over wat de beste keus is? Ik kijk vooral naar een telefoon waar ik even mee vooruit kan, minimaal 2 jaar.
Ik hoor graag een reactie
Tom