Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suze.r
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-12-2020
Hallo,
Aangezien mijn iPhone 6 toe is aan vervanging zit ik al een tijdje te kijken naar wat voor een telefoon ik hierna zou willen. Ik zit hierbij op het moment te denken aan een iPhone 6s met 32GB. Echter is een nieuwe te duur voor mij. Ik vroeg mij af waar ik dan beter voor kan gaan: een refurbished of een tweedehands telefoon. En waar zou ik dan het best een refurbished telefoon kunnen kopen?

B.v.d.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het nieuws gelezen recentelijk?

nieuws: Consumentenbond: refurbished iPhone 6s, 6s Plus en 7 leveren weinig v...

Oftewel, spaar even door en koop een nieuwe?

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 06-03-2018 20:05 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door MAX3400 op 06-03-2018 20:05 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tweedehands in goede staat is een prima keuze. Zelf de accu door Apple of een van hun Premium resellers (eg: iVizi, Amac, Card Services, etc.) laten vervangen als dat nog niet gebeurd is (a €29 op dit moment) en je hebt veelal een toestel dat beter én goedkoper is dan refurbished.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

iPhone 6s zou kunnen en wat boven aangegeven is qua prijs voor batterij vervangen geldt alleen voor Apple zelf. Amac rekent €39,- en van de anderen ken ik geen prijzen. hier in V&A zag ik een mooie roze 64gb, of je kan kijken voor een nieuw toestel met abonnement. Dan kun je zelf aanvinken wat je maandelijks kunt missen en nu een bepaalt bedrag ineens.

[ Voor 13% gewijzigd door Hackus op 07-03-2018 14:44 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.