It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Draai SisoftSandra eens, die geeft als het goed is ook aan hoeveel geheugen je mobo maximaal aan kan.
Verwijderd
waarom zou je 1 reepje 512 doen als je nu ook al 512 hebt?? en als ie nu ook goed werkt????
Verwijderd
Als die nieuwe 512 niet werkt prop je die toch gewoon in die pc waar die 2x256 hoort?
Probleem opgelost lijkt me.
Probleem opgelost lijkt me.
Verwijderd
512 mb reepje op een oud moederbord is natuurlijk zeer waarschijnlijk vragen om problemen.
Als je het zeker wil weten moet je in het boekje van de fabrikant kijken of op de desbetreffende site.
Sisoft geeft een indicatie, kan fout zijn dus
nou succes
Als je het zeker wil weten moet je in het boekje van de fabrikant kijken of op de desbetreffende site.
Sisoft geeft een indicatie, kan fout zijn dus
nou succes
wat epox zelf zegt is gewoon oud nieuws. dat wordt natuurlijk niet meer geupdate.
het probleem is dat dit crucial geheugen is (2x256) draaid stabiel op 150mhz cas2 en dat is nou niet echt nodig op dit oude mobo. daarom wil ik dus zo goed koop mogelijk geheugen kopen voor dit oude mobo.
maar denk dat ik maar gewoon 2x256mb er in stop.
sandra is een beetje lastig omdat ik win2k server er op draai. (is er een ander programma voor win2k ?)
het probleem is dat dit crucial geheugen is (2x256) draaid stabiel op 150mhz cas2 en dat is nou niet echt nodig op dit oude mobo. daarom wil ik dus zo goed koop mogelijk geheugen kopen voor dit oude mobo.
maar denk dat ik maar gewoon 2x256mb er in stop.
sandra is een beetje lastig omdat ik win2k server er op draai. (is er een ander programma voor win2k ?)
Sandra werkt ook gewoon onder win2k (server) hoorOp zaterdag 14 juli 2001 12:31 schreef cosmoOo het volgende:
Maar heel waarschijnlijk gaat die 512MB niet werken....
sinds wanneer werkt sandra onder win2k ?
ging er altijd van uit dat dat niet kon. kon vroeger toch ook niet ?
Verwijderd
Maybe, maar sisoft klopt voor geen meter, die zegt dat ik max 512 mb aankan, terwijl ik weet dat het 768 mb is..
Verwijderd
werkt wel, draait hier als een tiet, gewoon ff nieuwste versie downen van de meuktrekker...
zoek ff wat voor chipset erop zit en kijk op de site van de chipsetfabrikant wat je max. is.
de betaler vervuilt
werk wel hoor.Op zaterdag 14 juli 2001 15:30 schreef cosmoOo het volgende:
sinds wanneer werkt sandra onder win2k ?
check je icq ff
icq werkt niet meer echt goed.
ik heb trouwens sisoft wel (FOSI
)
ik heb trouwens sisoft wel (FOSI
Pagina: 1