'Sim-only' i.c.m. toestel is geen sim-only

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:57
Tweakers,

Net keek ik in de pricewatch om een familielid te helpen met zoeken naar een sim-only abonnementje. Tot mijn verbazing, was het bovenste item een sim-only abonnement MET toestel. Mijn definitie van sim-only is een mobiel abonnement ZONDER toestel, dat is juist het hele idee van een sim-only abonnement :+ Dit geeft een erg vertekend beeld van een abonnement, aangezien de kosten van het toestel nog bovenop de vermeldde prijs komt.

Voor zover ik heb gezien, maakt alleen Simpel zich hier schuldig aan. Voorbeelden:|:(

Naar mijn mening horen deze onder het kopje toestelabonnementen. Wat is er trouwens met die categorie gebeurd? Slechts 5 abonnementen, geen van allen beschikbaar.

Overigens mogen ook die titels van de sim-only's van Simpel wel iets korter. Het is een prijsvergelijker, geen reclame zuil. :P
  • Simpel 250 MB internet met gratis supersnel 4G tot 75 Mbps 1000 sms-jes en 125 minuten. Kingsize Deals Meer internet voor minder geld (1 jaar)
  • Simpel 5 GB internet met gratis supersnel 4G tot 75 Mbps 1000 sms-jes en onbeperkt bellen. 1 jaarcontract. Kingsize Deals Meer internet voor minder geld
Verder heel tevreden met de Pricewatch hoor, gebruik hem altijd *;

Edit:
Nog een paar dingen die me opvielen.
  • Wanneer je op de titel van een sim-only hebt gedrukt en je op de productpagina zit (voorbeeld), is er geen mogelijkheid deze af te sluiten.
  • Simpel, Hollands Nieuwe en Youfone abonnementen hebben 4G volgens de titels, maar niet volgens de specificaties van de Pricewatch.
  • Aansluitkosten komen niet overeen met de specificaties (voorbeeld: €20 i.p.v. €10)

[ Voor 18% gewijzigd door P1nGu1n op 06-03-2018 21:06 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:21

Mooijekind

Manager Product Content
Er gaan de laatste tijd redelijk wat dingen fout bij de sim-only's waardoor we hebben besloten om dit op een andere manier aan te gaan pakken. We zullen op zeer korte termijn een nieuwe data-leverancier hiervoor gebruiken en hiermee zullen de problemen zijn opgelost.

Wat abonnementen betreft , deze zijn nu eigenlijk alleen nog te vinden via een tabblad bij een toestel.
vb pricewatch: Samsung Galaxy S8 Zwart

De manier die jij hebt gebruikt toont alleen de oude abonnementen. Deze zullen nog verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:57
mooijekind11 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:18:
Er gaan de laatste tijd redelijk wat dingen fout bij de sim-only's waardoor we hebben besloten om dit op een andere manier aan te gaan pakken. We zullen op zeer korte termijn een nieuwe data-leverancier hiervoor gebruiken en hiermee zullen de problemen zijn opgelost.

Wat abonnementen betreft , deze zijn nu eigenlijk alleen nog te vinden via een tabblad bij een toestel.
vb pricewatch: Samsung Galaxy S8 Zwart

De manier die jij hebt gebruikt toont alleen de oude abonnementen. Deze zullen nog verwijderd worden.
Volgens mij staat de nieuwe vergelijker al online? Dat was wel een hele korte termijn :P

Goed om te weten dat het is/wordt aangepakt, de vorige oplossing was niet echt bruikbaar. De nieuwe vergelijker is vele malen beter bruikbaar!

Wat betreft de 'oude' abonnementen, deze zijn nog te bereiken via:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WF40Kju.png

Dat is ook hoe ik daar terecht kwam.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 16:04

Ginz

Trek Superfly 5 powered

@P1nGu1n Thnx, ga ik morgen even doorsturen naar development

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zvennn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 12:52
@P1nGu1n en @Ginz Voor het netjes opruimen van de oude producten staat al een ticket klaar :) Er wordt aan gewerkt ;)