Win2K server op een NT4 domein!??

Pagina: 1
Acties:

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb hier een klein netwerkje met als PDC een Nt4.0 machine. nu heb ik hier ook een Win2K server draaien deze moet gewoon als werkstation functioneren. maar ik moet hem wel zo zien te krijgen dat ie op mn NT4 domein aanmeld. nu heb ik NT4 wel onder de knie maar bij Win2K zit dat toch net iets anders heb ik gemerkt :) hoe krijg ik het voor elkaar dat die Win2K server zich aanmeld op mn NT4 Domein!? ik zie volgens mij gewoon ergens een vinkje over het hoofd ofosw :? :? alvast bedankt!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar kan je het domein van die win2k bak niet gewoon veranderen?

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Op zaterdag 14 juli 2001 12:00 schreef D3NN1S het volgende:
Ik heb hier een klein netwerkje met als PDC een Nt4.0 machine. nu heb ik hier ook een Win2K server draaien deze moet gewoon als werkstation functioneren. maar ik moet hem wel zo zien te krijgen dat ie op mn NT4 domein aanmeld. nu heb ik NT4 wel onder de knie maar bij Win2K zit dat toch net iets anders heb ik gemerkt :) hoe krijg ik het voor elkaar dat die Win2K server zich aanmeld op mn NT4 Domein!? ik zie volgens mij gewoon ergens een vinkje over het hoofd ofosw :? :? alvast bedankt!
Properties van My Computer -> Identification, daar kun je 'm member maken van je NT4 domain.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
thnx!! damn zeg dat hebben ze echt goed verstopt in dat Win2K maareeeh hetwerkt! thank u!! :) :)