Wanneer ik de Pricewatch bezoek via deze url, dan zie ik onder het kopje Populairste producten een groot Tweakers.net logo. Zie onderstaand screenshot. Website is bezocht met IE 11.0.9600.18860. Banners worden door het bedrijfsnetwerk geblokkeerd.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Intentionally left blank
Daar heb ik de problemen ook met bovenstaande versie.Opi schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:12:
@crisp, de situatie doet zich ook voor bij product: OnePlus 5T (6GB RAM) en pricewatch: OnePlus 5T (6GB RAM, 64GB opslag) Zwart. Op mijn mobiel ziet het er prima uit, maar dat is niet alleen een ander netwerk, maar als vanzelfsprekend ook een andere browser.
[ Voor 108% gewijzigd door Slavy op 06-03-2018 14:17 ]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Zie mijn opmerking, het gaat om het logo bij o.a. dat product. Het is dus logisch dat het issue bij het product zelf ook optreedt.Opi schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:12:
@crisp, de situatie doet zich ook voor bij product: OnePlus 5T (6GB RAM) en pricewatch: OnePlus 5T (6GB RAM, 64GB opslag) Zwart. Op mijn mobiel ziet het er prima uit, maar dat is niet alleen een ander netwerk, maar als vanzelfsprekend ook een andere browser.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Intentionally left blank
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq