[Bug] Groot logo in Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Wanneer ik de Pricewatch bezoek via deze url, dan zie ik onder het kopje Populairste producten een groot Tweakers.net logo. Zie onderstaand screenshot. Website is bezocht met IE 11.0.9600.18860. Banners worden door het bedrijfsnetwerk geblokkeerd.

Pricewatch met groot logo.

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-11 14:00
Dan kan ik aanraden om dezelfde test eens te doen buiten het bedrijfsnetwerk. Banners blokkeren is vaak ook bepaalde woorden in CSS blokkeren.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat is een IE only probleem zo te zien. Met Firefox en Otter heb ik er geen last van. Komt door de "badge" die aan de 1+5T en de i7 hangen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan het niet reproduceren met IE11 onder windows 10. Ik zal thuis nog even kijken met windows 7. Het ziet er inderdaad naar uit dat de IE-versie van @Opi niet kijkt naar de intrinsieke dimensies van de SVG plaatjes, maar het is makkelijker te fixen voor mij als ik het ook kan reproduceren en daar heb ik mijn oude PC voor nodig :P

Intentionally left blank

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
@crisp, de situatie doet zich ook voor bij product: OnePlus 5T (6GB RAM) en pricewatch: OnePlus 5T (6GB RAM, 64GB opslag) Zwart. Op mijn mobiel ziet het er prima uit, maar dat is niet alleen een ander netwerk, maar als vanzelfsprekend ook een andere browser.

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Heb hier het probleem wel op Windows 7, IE 11.0.9600.18893. Geen blokkades vanuit netwerk of adblockers die aan staan.
Opi schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:12:
@crisp, de situatie doet zich ook voor bij product: OnePlus 5T (6GB RAM) en pricewatch: OnePlus 5T (6GB RAM, 64GB opslag) Zwart. Op mijn mobiel ziet het er prima uit, maar dat is niet alleen een ander netwerk, maar als vanzelfsprekend ook een andere browser.
Daar heb ik de problemen ook met bovenstaande versie.

[ Voor 108% gewijzigd door Slavy op 06-03-2018 14:17 ]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Kan het hier ook reproduceren op Windows 7 + IE 11.0.9600.18920. Zonder restricties.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Opi schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:12:
Zie mijn opmerking, het gaat om het logo bij o.a. dat product. Het is dus logisch dat het issue bij het product zelf ook optreedt. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

crisp

Devver

Pixelated

Iets vertraagd, maar bij deze gefixed :)

Intentionally left blank

Pagina: 1