Gaming Monitor PS4 onder €300,-

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegendKiller246
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20-08 16:17
Hallo,

Ik heb een playstation 4 en heb een tv maar die heeft geen mooi beeld. De tv heb ik al aardig lang en het beeld ziet er niet mooi en echt uit. Het is een tv met een glasplaat.
Dus ben ik opzoek gegaan naar een goede gaming monitor onder de €300,-..
Momenteel heb ik deze op het oog.
https://www.bol.com/nl/p/...45acbd4a.1.2.ProductTitle

Weten jullie nog meer geschikte gaming monitoren of tv`s onder de 300,-?
Alvast bedankt!

Gr. Stan

[ Voor 20% gewijzigd door LegendKiller246 op 06-03-2018 09:01 ]

Beste antwoord (via LegendKiller246 op 06-03-2018 09:31)

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

@LegendKiller246 sowieso wordt er eigen inzet verwacht, in ieder geval moet je wel je eisen/wensen neerzetten, daarnaast heb je hiervoor in het verkeerde subforum een topic geopend, zie ook hier: Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Maak a.u.b. geen 2e topic aan, vul wel je startpost aan, menig mod zal het topic kunnen verplaatsen.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Heb je gezien dat eronder 59 reviews over dat product staan? Lijkt mij voldoende om antwoord op je vraag te geven. :)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Slavy schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 08:55:
Heb je gezien dat eronder 59 reviews over dat product staan? Lijkt mij voldoende om antwoord op je vraag te geven. :)
Haha precies wat ik dacht :)
Maareh wat bedoel je met je tv gaf geen mooi beeld? Waarom denk je dat een nieuw (computer) scherm dit gaat oplossen?

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegendKiller246
Slavy, klopt heb ik naar gekeken. Ik heb het ook niet goed in mijn forum omschreven maar mijn vraag is meer of jullie nog andere monitoren weten:)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

@LegendKiller246 sowieso wordt er eigen inzet verwacht, in ieder geval moet je wel je eisen/wensen neerzetten, daarnaast heb je hiervoor in het verkeerde subforum een topic geopend, zie ook hier: Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Maak a.u.b. geen 2e topic aan, vul wel je startpost aan, menig mod zal het topic kunnen verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegendKiller246
Oke ik zal de topic weghalen, excuses hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Slavy schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 08:55:
Geloof me, die reviews zeggen niks. Dat zijn meestal doorsnee gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

lennox-06 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:09:
[...]

Geloof me, die reviews zeggen niks. Dat zijn meestal doorsnee gebruikers.
En waarop baseer je dat? Want in vergelijking met Tweakers zijn alle reviews op Tweakers wel van alleen maar IT Guru's? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Slavy schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:14:
[...]

En waarop baseer je dat? Want in vergelijking met Tweakers zijn alle reviews op Tweakers wel van alleen maar IT Guru's? :z
Nee ook niet. Je kan beter een echte review zoeken van een techsite. Maar ja, de vraag is of je dat hebt voor deze. Wat ik bedoel is dat recensies op bol.com of MM geen maatstaf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:06
Slavy schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:14:
[...]

Op basis van de reviews zou hij dat scherm kopen. Het scherm is een TN paneel. Maar je hebt ook goedkope schermen met een PLS of IPS paneel. Veel mooier beeld en betere kijkhoeken. De reactietijd is natuurlijk iets om op te letten, maar bij veel van die panelen niet zo slecht dat je echt verschil hebt.

De OP heeft nog niet vermeld hoe groot het scherm moet zijn en hoeveel waarde hij hecht aan reactietijd boven mooie kleuren en kijkhoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 00:15

HKS-Skyline

Vroooom ?

Fleximex schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:43:
[...]

Op basis van de reviews zou hij dat scherm kopen. Het scherm is een TN paneel. Maar je hebt ook goedkope schermen met een PLS of IPS paneel. Veel mooier beeld en betere kijkhoeken. De reactietijd is natuurlijk iets om op te letten, maar bij veel van die panelen niet zo slecht dat je echt verschil hebt.

De OP heeft nog niet vermeld hoe groot het scherm moet zijn en hoeveel waarde hij hecht aan reactietijd boven mooie kleuren en kijkhoeken.
Als de OP momenteel zijn PS4 op een gemiddelde LCD TV heeft draaien dan is iedere computermonitor een vooruitgang in inputlag en responsetijd. De Iiyama die OP zelf heeft gevonden is een goede optie, maar ik zou inderdaad ook even kijken naar een scherm met een IPS paneel. Ook is een audio aansluiting prettig om te hebben afhankelijk van hoe je de PS4 op een headset of stereo aan wilt sluiten. Een scherm met een jack aansluiting kan het geluid van HDMI omzetten naar analoog via minijack. Ik zou persoonlijk voor het onderstaande scherm kiezen. Iets groter, IPS, veel aansluitingen en goed gereviewd door Hardware.info:

pricewatch: AOC I2790PQU/BT Grijs
Pagina: 1