Ipod > upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberdemon
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11-06 08:59
Mijn ipod touch 5g is nu een jaar of 5, 6..heel goed toestel. Nooit geen enkele last mee gehad. Nog steeds niet. Maar ik wil 'm gewoon graag te ruste leggen. Wil 'm niet blijven gebruiken tot hij kapot is. Dus ben ik op zoek naar een nieuw toestel. Zou ik terug voor een ipod gaan of zijn er betere? Geluidskwaliteit moet Hi-res zijn. En bassheaded gericht.
2 belangrijkste dingen. Any help?
Ik heb nu een huawei with no decent mediaplayer. Ik hoorde veel goeds van jetaudio. Ik ga dit eens bekijken en kijken wat dit zegt. Tips welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
De topic start is nogal karig en niet in lijn met wat er op het forum verwacht wordt. Welke modellen heb je zelf al gevonden? En welke voor- of nadelen zie je in die modellen? Op basis van wat eigen inzet komt er dan vanzelf wat discussie op gang. Begin eens met het bekijken van de Pricewatch. Ten slotte horen aankoopadviesvragen thuis in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic niet die kant op schuiven maar sluiten. Op basis van voorgaande kun je in CEA indien nodig een goed topic starten. Zie ook Het algemeen beleid #topicplaatsen voor aanvullende tips.

Dit topic is gesloten.