Is dit een goede gaming build ?

Pagina: 1
Acties:
  • 511 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:

Ik heb deze pc build samengesteld wat denken jullie ervan ?

https://pcpartpicker.com/list/C4xpgw

zal ik vooral gebruiken om te gamen en video's te editen.

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:41
We zijn geen klantenservice, doe meer je best. Zie DAA beleid

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 14:54

OverloadOfRed

Bla, blabla

Hoezo zou je een losse ethernet kaart erin prikken als het moederbord ook al gigabit heeft? Nergens voor nodig.

Ben ook benieuwd hoeveel je voor deze onderdelen gaat betalen in NL want dat gaat niet lukken voor de prijzen die in die lijst staan. Gebruik de pricewatch op tweakers voor een meer representatief beeld.

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:23
Nee. Voeding te zwaar, videokaart slecht model, RAM zeer waarschijnlijk te duur, 2 netwerkkaarten(!)?, SSD te duur.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Slechts een vraag stellen en daarbij een configuratie vermelden helpt daarbij natuurlijk niet. Aangezien het voor ons onmogelijk is te raden wat je exact wil sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Ook zijn externe lijstjes niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch.

Dit topic is gesloten.