Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een gigabit-router met parental control. Die zijn er genoeg, maar ik zoek er eentje met de mogelijkheid de online tijd te beperken, waarbij drie MAC adressen samen in totaal drie uur online mogen zijn tussen 9 uur en 21 uur. Bestaat er en router die dat aan boord heeft?
Wat is je budget?
Maakt niet uit.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuisnetwerk met 10+ meest bekabelde clients. De router komt achter een Experiabox V10 (dus router in bridge mode, DHCP uit p de router, aan op de V10).
Wie heeft een suggestie?
Ik zoek een?
Ik zoek een gigabit-router met parental control. Die zijn er genoeg, maar ik zoek er eentje met de mogelijkheid de online tijd te beperken, waarbij drie MAC adressen samen in totaal drie uur online mogen zijn tussen 9 uur en 21 uur. Bestaat er en router die dat aan boord heeft?
Wat is je budget?
Maakt niet uit.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuisnetwerk met 10+ meest bekabelde clients. De router komt achter een Experiabox V10 (dus router in bridge mode, DHCP uit p de router, aan op de V10).
Wie heeft een suggestie?