Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Vraag
Beste antwoord (via BCC op 05-03-2018 21:35)
Maar ontopic je kan je hier wat inlezen
https://www.sprout.nl/how...poneer-je-een-merknaam-de
Alle reacties
Verwijderd
Of ben ik misschien juist beter af door het via een merkenbureau te doen, omdat die de klappen van de zweep kennen?
En is het slim om direct een EU aanvraag te doen of maakt dat niet zoveel uit? Voorlopig beperken we ons tot NL - https://euipo.europa.eu/
[ Voor 82% gewijzigd door BCC op 05-03-2018 20:53 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Of je geeft antwoord op de vraag ipv er overheen te praten? Wat heb je zelf al gevonden? Wat heb je al uitgezochtBCC schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:46:
Is die BOIP echt de officiele instantie die hierover gaat? Dat niet straks een tussenliggende schimmige partij ineens eigenaar is van mijn merk in plaats van ikzelf.
Of ben ik misschien juist beter af door het via een merkenbureau te doen, omdat die de klappen van de zweep kennen?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verder hoop ik op wat tips en trucs van mensen die dit al eens vaker aan de hand hebben gehad.
[ Voor 15% gewijzigd door BCC op 05-03-2018 20:57 ]
Allicht kan je ook even op de site van het European Patent Office kijken: https://www.epo.org/index.html
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Iig geen patent of octrooi of iets dergelijks.
[ Voor 14% gewijzigd door BCC op 05-03-2018 21:02 ]
Ik zou bijna zeggen, neem morgen even contact op met een patent & octrooibureau. Allicht snappen zij precies wat je nodig hebt en kunnen ze dat voor je regelen, uitzoeken of doorverwijzenBCC schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:01:
Het betreft een webapplicatie, dus volgens mij wil ik een merk aanvragen, zodat niet iemand merknaam voor een vergelijkbaar product kan gebruiken.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Maar ontopic je kan je hier wat inlezen
https://www.sprout.nl/how...poneer-je-een-merknaam-de
Dat betwijfel ikBCC schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:17:
Ik had dat moeten doen, want zoals je ziet stamt mijn nick van voor de winkelketenBedankt voor de link!
(Wikipedia...)In 1945 opende Herman Bakker een elektronicawinkel in Amsterdam West. Samen met zijn zoons Carel en Coos werd in 1962 een tweede filiaal geopend in Amsterdam-Osdorp aan het Tussen Meer; dit filiaal viel onder de keten Radio West. Vanaf 1969 zetten Carel en Coos Bakker het bedrijf voort onder de naam BCC.
Fixing things to the breaking point...
Dat is echt een hele handige link. Ik denk dat ik het gewoon zelf ga regelen, het is zon unieke naam dat er niets is wat erop lijkt en dan kan ik denk ik beter 250 euro uitgeven dan eerst 150 euro uitgeven aan vooronderzoek.
Verwijderd
Ik hoor graag hoe de merkregistratie verder voor je is gegaan! :-)
[ Voor 94% gewijzigd door rens-br op 05-10-2022 13:15 ]
Dit topic is gesloten.