stotter?

Pagina: 1
Acties:

• Lev
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-02-2018

Lev

Oldskool Tweaker

Topicstarter
hey,

heb me amd tb 1400 op 1522 lopen op het default voltage..

als ik nu veel dingen tegelijk doe, winamp, paar browser windows en icq wil me muziek nog weleens gaan stotteren bij het laden van een website...

zou het kunnen dat ie dan op zo'n moment gewoon te weinig voeding heeft?

Verwijderd

Ik heb dat probleem ook, eerst had ik sounblaster PCI 512.
Nu onbaord sound en nu heb ik er last van.nou niet echt last maar soms 1x in de 3 dagen :P
Het is ook niet echt irri, maar ik wil eigenlijk wel weten waar dat gestotter/gehaper vandaan komt.

Verwijderd

Van het onboard geluid misschien??? Meestal is dat geen geweldige kwaliteit in vergelijking met een Ceative, Terratec of guillemot kaartje...

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 09:31
in winamp bij je mp3 decoder een grotere buffer nemen, en bij output neem je directsound, en je neemt ook een grotere buffer

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
misschien priority eens op High of Realtime zetten, staat standaard op Normal

• aP_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-06 15:35

aP_

Dat probleem had ik eerst ook... vooral bij het draaien van de Demo bij 3Dmark2001. Dat was met een 200W voeding. Ik heb er nu een 300W ingezet en het draait nu weer goed... geen stotteringen meer in het geluid. (alleen bij de demo van "startopia", een D-keeper achtig spel. Daar is het menu zwaar 3d)

Het is lastig om je specs up to date te houden

Pagina: 1