Geen verlening toch incasso?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quetensky
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:31
Ik snap er geen reet van, voordat mijn abo afliep krijg ik dit:

Over 1 maand verloopt je abonnement

Beste Quetensky,

Dit mailtje is om je er aan te herinneren dat je Supporter-abonnement op 21-02-2018 afloopt en niet automatisch wordt verlengd.

Graag maken we je er op attent dat niet elke betaalmethode even snel verloopt; bij sommige betaalmethoden kan het tot twee weken duren voordat de betaling is verwerkt. We willen je daarom adviseren om je abonnement tijdig te verlengen door deze opnieuw aan te schaffen in de Aboshop.

Met vriendelijke groet,

Tweakers

Ik zeg nogmaals handmatig mijn abo op:

Opzegging Tweakers Supporter-abonnement

Beste Quetensky,

Hierbij bevestigen we je verzoek om je Supporter-abonnement te beëindigen. De extra functionaliteit die is gekoppeld aan je abonnement is per direct niet meer toegankelijk.

Hartelijk dank voor de tijd waarin je ons als abonnee hebt gesteund. We zien je graag terug als abonnee!

Met vriendelijke groet,

Tweakers

Vervolgens activeert Tweakers ongevraagd mijn abonnement en eist dat ik ga betalen via een incasso.

Ik ga uiteraard niet betalen, ik heb het abo laten verlopen en opgezegd. Dat Tweakers zelf het zooitje weer aanzet en via een incasso geld moet hebben, jammer. Moet ik mijn rechtsbijstand inschakelen of kan Tweakers zelf even de zaak recht zetten?

Beste antwoord (via Quetensky op 23-03-2018 23:08)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hey Quetensky,

Zoals reeds per e-mail aangegeven hebben wij een paar probleempjes gehad met onze abonnementen. De problemen zijn opgelost en ik zie in jouw account ook geen probleem meer.

Mocht jij een melding krijgen dat je nog moet betalen, kan je die negeren. Al ga ik er vanuit dat wij dat ook al geregeld hebben.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:00
je bent het telefoonnummer en mailadres van Tweakers kwijt?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:54
Je kan ook onze community manager @Ginz lief aankijken, die kan vaak wat oplossingen uit zijn hoge hoed toveren :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Quetensky schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:19:
[...] Moet ik mijn rechtsbijstand inschakelen of kan Tweakers zelf even de zaak recht zetten?
Wat een misselijke toon, zeg. :r Je hebt je geld toch terug kunnen boeken via de bank? Verder heb je toch nog geen reprimande gekregen vanuit Tweakers? Het kan toch zijn dat er een (menselijke) fout gemaakt is?

Geloof me, er werken allemaal mensen bij Tweakers. Als je die menselijk benaderd, krijg je bijzonder menselijke reacties terug :)

Goed dat je een topic opent, dat opent de conversatie, maar dan zo afsluiten is volledig onnodig. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Room42 op 05-03-2018 21:39 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hey Quetensky,

Zoals reeds per e-mail aangegeven hebben wij een paar probleempjes gehad met onze abonnementen. De problemen zijn opgelost en ik zie in jouw account ook geen probleem meer.

Mocht jij een melding krijgen dat je nog moet betalen, kan je die negeren. Al ga ik er vanuit dat wij dat ook al geregeld hebben.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quetensky
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:31
Dank je
Pagina: 1