TB VASTE L1 bruugen??!

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Kan het zijn dat de L1 bruggen al vastliggen?
Bij mij zijn het iig al streepjes en geen losse puntjes!.... is dit weer een nieuwe manier om het o/c tegen te gaan ofzo?!

Verwijderd

Als ze al vast liggen (verbonden dus) betekent het dus dat ze al unlocked zijn, standaard uit de fabriek.
Dit klopt, want vanaf ongeveer 1.2GHz zouden de TB's standaard unlocked uit de fabriek komen :)
Ik heb hetzelfde "probleem" }) , mijn TB1200 was ook standaard al unlocked.

Verwijderd

Ja dat kan, dan zijn ze nooit gelocked, ik geloof dat dit bij de 266mhz versies altijd zo was...
Mijn tb 1200 was OOK unlocked en ik ben weer es laat ;)
Aan je sig te zien moet je maar eens gaan overclocken :)

• ScooBY_DoO
Op zaterdag 14 juli 2001 11:23 schreef SickBastard het volgende:
Ja dat kan, dan zijn ze nooit gelocked, ik geloof dat dit bij de 266mhz versies altijd zo was...
Mijn tb 1200 was OOK unlocked en ik ben weer es laat ;)
Aan je sig te zien moet je maar eens gaan overclocken :)
Ja LOL.. laten we dat eens doen... als jij nou eens langskomt en dat voormekaar krijgt..... HULDE....

Hij weigert dus om te worden o/c-ed... loopt overal op vast... 'hoopte' ergens dat het aan die L1 brugjes zou liggen :'(

Verwijderd

Op zaterdag 14 juli 2001 11:29 schreef ScooBY_DoO het volgende:

[..]

Ja LOL.. laten we dat eens doen... als jij nou eens langskomt en dat voormekaar krijgt..... HULDE....

Hij weigert dus om te worden o/c-ed... loopt overal op vast... 'hoopte' ergens dat het aan die L1 brugjes zou liggen :'(
Eehm... voltage opschroeven es proberen en dan 12*102 eerst, tis niet veel maar als het lukt betekend het dat ie wel hoger kan...

• ScooBY_DoO
Ja dat doet ie dus wel.... maar 133Mhz verdomd ie gewoon....
ik heb 3x256MB 133Mhz Gistron-no-name geheugen (wat met tb900@1000 op cas2 liep)
op cas3 lopen en die 266bus lijkt mij dat ik gewoon op 133/33 zou moeten kunnen draaien...
op 7,5x133 loopt ie gewoon vast
Pagina: 1