Toon posts:

Stuurprogramma usb-muis kan niet worden geïnstalleerd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:
Twee verschillende draadloze usb-muizen werken opeens niet meer.

Ik heb een Lenovo Y50 laptop. Windows 10 Intel(R) Core(TM) i7-4720HQ CPU @ 2.60 GHz.
Het touchpad werkt nog wel gewoon naar behoren.

Ik heb gekeken via instellingen gekeken wat er aan de hand is.
Bij 'Bluetooth en andere apparaten' staat de Wireless Receiver. Daaronder staat: Stuurprogramma is niet beschikbaar
Ik heb geprobeerd om via 'Apparaatbeheer' te kijken wat het probleem was. Onder de map 'Andere apparaten' staat opnieuw de Wireless Receiver met een icoon.
Via de rechtermuisknop geprobeerd om het stuurprogramma online bij te werken.
Er komt dan de melding Uw Wireless Receiver kan niet worden geïnstalleerd. Er kunnen geen stuurprogramma's voor het apparaat worden gevonden

Het ligt hoogst waarschijnlijk niet aan de usb-poorten, ik heb de verschillende al uitgeprobeerd en de externe harde schijf functioneert wel op een normale manier.

Weet iemand waar ik het stuurprogramma voor een doodgewone usb-muis kan vinden/downloaden?
Of is het een ander software-probleem?

Groeten,
Mark

PS: Ook van de Trust USB-muis met draad kan het stuurprogramma niet worden geïnstalleerd

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-09 20:57

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

PS: Ook van de Trust USB-muis met draad kan het stuurprogramma niet worden geïnstalleerd
In principe zou je bedraade muis gewoon kunnen gebruiken= plug and play.

Echter, ik moet op de glazen bol kijken, welke twee draadloze muizen je in bezit hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door MedionAkoya op 05-03-2018 17:59 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MedionAkoya schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:58:
[...]

In principe zou je bedraade muis gewoon kunnen gebruiken= plug and play.

Echter, ik moet op de glazen bol kijken, welke twee draadloze muizen je in bezit hebt.
Vorige week werkte alles nog zoals het was. Nadat ik de laptop heb afgesloten en een dag later heb opgestart werkte de muis niet meer.
Om er zeker van te zijn dat het niet aan de muis ligt, heb ik een nieuwe muis gekocht (weliswaar van de Action), maar deze toont hetzelfde gedrag.
De muis reageert nergens op, het LED kleurt wel op als je op de muisknop drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-09 09:36
Hij doet dit op elke usb poort ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:02

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor