Mijn Aopen CDROM-speler is kaduk....dus het is tijd voor vervanging. Ik zit nu alleen gigantisch te twijfelen tussen een CDROM-speler of een Pioneer DVD-106S. Welk merk CDROM speler wordt aangeraden eventueel.
koop zon combi van ricoh cd brander en dvd en cd speler lopen goed je hebt ze ook van andere merken !
Ik op dit moment al een plextor scsi-burner en scsi-reader maar dan in een apart systeempie. Het gaat puur alleen om een losse reader. En met Ricoh heb ik helaas geen goede ervaring.Op zaterdag 14 juli 2001 11:24 schreef _MaLa_ het volgende:
koop zon combi van ricoh cd brander en dvd en cd speler lopen goed je hebt ze ook van andere merken !
Verwijderd
Op zaterdag 14 juli 2001 11:24 schreef _MaLa_ het volgende:
Onzin, de combi (minimaal fl. 500,-) is duurder dan 3 losse componenten, bijvoorbeeld: a-open dvd 1240 fl. 150 a-open 52* cdrom fl 90,- philips brandertje fl 200,- Totaal 440,- Wel zo duurzaam, het laat zich indenken dat de slijtage aan een loopwerk sneller zal verlopen dan bij 3 afzonderlijke werkjes.
mm heb liever in men hxje 1 cd speler hangen veel mooier en net zo makkelijk die 100 gulden
Ik weet eiegnlijk niet waar ik verstandig aan doet. Met die DVD ben op toekomst voorbereid als er tenminste DVD-spellen uitkomen. Als ik een gewone CDROM-drive koop ben ik voor rond de 100 piek klaar.Op zaterdag 14 juli 2001 12:47 schreef vinkie het volgende:
voor DVD gewoon een Pioneer of een Toshiba
en voor een reader LG of ook een lite on
Neejoh.. Niks is mooier dan een mooi gevuld bigtowertjeOp zaterdag 14 juli 2001 11:51 schreef _MaLa_ het volgende:
mm heb liever in men hxje 1 cd speler hangen veel mooier en net zo makkelijk die 100 gulden
Pagina: 1