Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:47
Zoals de titel al weergeeft;

Ik overweeg al een tijdje om mijn Denon x4200 te verkopen en deze te vervangen voor een x4400.

2 weken geleden waren de prijzen van deze Denon receiver nog tussen de 1099 en 1599. Nu hebben alle aanbieders de prijzen exact gelijk getrokken, terwijl de prijzen van de lagere modellen nog wel (behoorlijk) uiteenlopen.

Een tik op de vingers van D&M Holding? Het is iig geen gezonde marktwerking. Maar het verklaart niet dat de andere modellen wel prijsverschillen kennen. Ook het verschil in prijs tussen de x3400 en x4400 is nu belachelijk groot.

Iemand een idee, of dit op de man af gevraagd aan een van de aanbieders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De x4400 in zilver is toch gewoon 1099?

En de zwarte uitvoering is inderdaad 2 weken geleden weer omhoog gegaan.

De "laagste prijs garantie" in NL werkt ook de andere kant op; waarom zou je zelfstandig je prijzen verlagen als er mogelijk amper vraag is?

[ Voor 38% gewijzigd door MAX3400 op 05-03-2018 16:02 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
Zie ik nu ook(ik kijk alleen naar de zwarte) Dat was gisteren niet zo volgens mij. Overigens is er minder vraag naar de zilver variant, dus dan zou het andersom moeten zijn.

Ik snap best dat de prijzen fluctueren (zeker als er weinig voorraad is), maar allemaal ineens weer naar de adviesvraagprijs is wel bijzonder, zeker als het product al een poosje op de markt is, toch? Dat zie je niet bij veel producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

De PW geeft gewoon door wat de aanbieders aan de PW doorgeven. PW is in geen geval een prtij om een aanbieder danwel D&M op de vingers te tikken.
Ja, sucks dat het ding duurder is geworden. Daarom hou je ook prijzen in de gaten. Kijk in DE of UK zou ik zeggen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
Ik ben niet duidelijk geweest in mijn probleemstelling, want wordt verkeerd begrepen. Is geenszins commentaar op Pricewatch.

Ik vind het gewoon opvallend dat alle aanbieders op hetzelfde moment alle prijzen naar een (exact) gelijk (adviesprijs)niveau opschroeven( alsof het automatisch gebeurd). Dat zie je niet bij een lg c7v gebeuren bv( daar fluctueren de prijzen gewoon). Een reden zou kunnen zijn dat Denon daar dealers op aan heeft gesproken ofzo.

Ik vroeg me gewoon af of iemand daar de reden van weet. Topic mag wat mij betreft dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerray2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-06-2024
ben ook aan het uitkijken naar deze nu overal rond de 1000 euro...
goede deal ???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:10
Ga je er ook 9 luidsprekers mee aansturen? Heb je de extra I/O nodig? Zoniet dan kun je imho net zo goed een paar honderd euro besparen en voor een AVR-X3400H gaan.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:43
Nou ja, nog een argument kan zijn dat de 4400 als eerste model in de reeks in zilver verkrijgbaar is. En ja, het is een kwestie van smaak, maar ik vind zelf allemaal zilverkleurige apparatuur mooier dan zwart.

Nou heb ik eigenlijk geen nieuwe versterker nodig (m'n zilveren Denon AVR1906 doet het nog prima), maar desondanks ben ik wel verlekkerd aan het kijken naar het assortiment... en de x4400h staat dus in m'n favorietenlijst hier. Erg jammer dat zilverkleurig tegenwoordig blijkbaar een premium-ding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 17:01
Momenteel staat de zwarte gewoon weer op €1029 :-)
Pagina: 1