Hetnet ftp probleem

Pagina: 1
Acties:

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb op de site van hetnet de settings gevonden : home.hetnet.nl en dan gewoon login en psw invullen : eitje dacht ik... maar ik kom er niet op? Ik heb mijn password case sensitive ingetikt (zoals ik elke dag doe bij het checken van mijn e-mail), ik heb al geprobeerd om achter mijn loginnaam (ik weet het, die is bij hetnet niet hetzelde als de naam in je meel adres) @hetnet.nl te zetten, maar dat werkt ook niet :? Iemand een idee wat ik fout doe?

Verwijderd

zit je bij hertnet of een andere provider

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

En welke error's geeft je FTP-programma? (Het logboek dus ff copy-pasten)

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Volgens mij kon je niet meer via FTP je page uploaden, als het goed is heb je daar een tijdje terug een mail over gehad. Je kan het alleen via die gare meuk op hun site doen.

• JointFillah
  • Laatst online: 06-05 09:16

JointFillah

Techno Addict

Op zaterdag 14 juli 2001 12:24 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Volgens mij kon je niet meer via FTP je page uploaden, als het goed is heb je daar een tijdje terug een mail over gehad. Je kan het alleen via die gare meuk op hun site doen.
Klopt, je moet bij hetnet inbellen om via FTP te kunnen uploaden....net als MyWeb, TMFWeb en meer van dat soort gratis Internet providers...ze willen namelijk eiglijk dat je ook us surft over hun netwerk zodat zij de kickback van de kpn krijgen om het verlies iets te dekken :)

Maar je kan nog wel via de online filemanager van hetnet uploaden, maar das een stuk verrotter jah :(

~* Peace, Love & XTC *~

Verwijderd

Op zaterdag 14 juli 2001 15:08 schreef JointFillah het volgende:

[..]

Klopt, je moet bij hetnet inbellen om via FTP te kunnen uploaden....net als MyWeb, TMFWeb en meer van dat soort gratis Internet providers...ze willen namelijk eiglijk dat je ook us surft over hun netwerk zodat zij de kickback van de kpn krijgen om het verlies iets te dekken :)

Maar je kan nog wel via de online filemanager van hetnet uploaden, maar das een stuk verrotter jah :(
:?

• Glacier
  • Niet online
Nee, ik heb het op hun site gelezen...je moet tegenwoordig wel ingebeld hebben met je hetnet account, maar dat heb ik gewoon gedaan...ik zal ff het logbook pasten...
Hm...je kan in Windows Commander de memo niet copyen, ik plaats wel ff een klein image
Het is wel moeilijk zeg, om ff een goede host voor een plaatje te vinden :( Geen image, dus, ik post wel ff de text:
"
hostname=home.hetnet.nl
username=....
startdir=
home.hetnet.nl=194.151.104.199
220 118s Microsoft FTP Service (Version 4.0)
USER ....
331 Password required for ...
PASS *********
530 User ... cannot log in
"

Dat was het...

• Glacier
  • Niet online
iemand?

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-05 22:26
Op dinsdag 17 juli 2001 21:14 schreef Glacier het volgende:
iemand?
support@hetnet.nl offe helpdesk@hetnet.nl

Wij zijn hier geen hetnet helpdesk en kunnen dus niet ruiken waarom het met jou account niet werkt (buiten de standaard tips welke allang gegeven zijn).

Volgens de hetnet.nl pagina's:
1. Welke gebruikersnaam en wachtwoord moet ik gebruiken voor Homepages?
Om van de dienst Homepages gebruik te kunnen maken, heeft u een abonnement van Het Net nodig. De gebruikersnaam en het wachtwoord die u heeft gebruikt bij het aanvragen van uw abonnement, moet u ook gebruiken voor Homepages. Bent u deze vergeten, bel dan naar de GebruikService Het Net, 0900-1424 (1,54 gulden per minuut).
Bel ze gewoon effe....

• Glacier
  • Niet online
ik heb ze een meel gestuurd, krijg ik eerste de FAQ terug :( Maar gelukkig kon je replyen als je een andere vraag had....hopen dat het allemaal goed komt dan maar...zucht... ;(
Pagina: 1