Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Upgrade voor desktop

Pagina: 1
Acties:

• dhooghe
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08-11 18:38
Hi,

Heb een bestaande PC en wou even weten of het nog interessant is om deze up te graden of direct een nieuwe PC aan te schaffen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Office, casual gaming (hearthstone, cs:go)

Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- € 650

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt ?
- Intel i7 950 (3.07 GHz)
- Corsair XMS3 DDR3 6gb ram
- AMD Radeon HD5800
- MSI X58 Pro
- Samsung SSD 840 EVO 120 gb + WD 1000gb

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen, heb momenteel een "Antec Three Hundred Two ATX Mid Tower" case, indien mogelijk mag deze behouden blijven

Ga je overklokken?
nee

Wat verwacht je van ons?[i]
Puur & simpel, is het de moeite om dit systeem te upgraden? Of ineens voor een nieuwe setup gaan?

Alle input wordt sterk gewaardeerd :)

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 20:17
Als je nu niet tegen specifieke problemen aan loopt zou ik proberen het er nog even mee uit te zingen totdat de prijzen van videokaarten en geheugen weer wat normaliseren, en dan voor een compleet nieuw systeem gaan. (Het zou me verbazen als niet iig één van de twee in het komende jaar weer bijtrekt)

[ Voor 8% gewijzigd door Jesse op 05-03-2018 11:39 ]

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 17:18

Sweatleek

404: Member Not Found

Ik denk dat een 6 core xeon wonderen doet

X5660 ~ 30 euro
16GB~ 60 euro
780~ 120 euro

$$$ euro over voor games

confused reality

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-10 11:31

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

ik zou dan voor een 3x2GB kitje er bij gaan; deze zijn wel goedkoop te vinden; samen met een overklokbare Xeon. Die even flink overklokken, al is dat bij zo'n basis MSI bordje redelijk beperkt.

verder inderdaad een 2ehands GPU erin duwen, alles nu nieuw kopen is gewoon bijzonder prijzig en voor casual gaming voldoet dit nog prima eigenlijk.

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger