Bekijk mijn blog voor tekst en uitleg - En ik ben dus ICT-ondernemer of geloof dat ik daar goed mee op weg ben al.
Tweakers kan zelf hierin niet voorzien in dat soort data, tenzij dit publiekelijk beschikbaar gesteld is. Voor zover ik weet is dit ook niet gebeurd of had je op Google wel andere informatie gevonden?
Nee ik denk dat je voor dit soort informatie gewoon bij Brein moet aankloppen en dan is het nog zeer zeker de vraag of ze je die informatie gaan geven, ze mogen en kunnen het immers gooien op het feit dat het downloaden/uploaden van media illegaal is.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
[ Voor 12% gewijzigd door Olaf op 05-03-2018 11:45 ]
#protip: Ga er van uit dat uw lezers (althans een deel) helemaal niets weten of snappen (6-16 jaar) ...Olaf schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:44:
Ik acht het lezerspubliek van Tweakers intelligent genoeg
Bekijk mijn blog voor tekst en uitleg - En ik ben dus ICT-ondernemer of geloof dat ik daar goed mee op weg ben al.
De doelgroep van T.net is geen 6-16 jaar zonder enig benul van IT.Ulysses schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:41:
[...]
#protip: Ga er van uit dat uw lezers (althans een deel) helemaal niets weten of snappen (6-16 jaar) ...
Dat een website publiek toegankelijk is voor jan en alleman, prima, maar dat betekent niet dat iedereen het dan ook meteen maar moet snappen.
Je kan ook wetenschappelijke publicaties inzien op internet. Dat betekent niet dat die geschreven moeten zijn voor mensen die daar geen kaas van gegeten hebben.
Net zoals wanneer je naar de bieb zou gaan. Dan pak je ook geen hoog nivo boek voor iets waar je uberhaupt nog niks van af weet.
Dat Tweakers.net een bericht met een boodschap van Brein publiceert is geen bewijs voor jouw stelling dat Tweakers onder invloed is van "belangengroepen". Het is waarschijnlijker dat men zoiets publiceert puur omdat men vindt dat het nieuwswaarde heeft. De simpelste verklaring is vaak de beste.Ulysses schreef op maandag 5 maart 2018 @ 07:42:
nieuws: Brein: bezoek aan thepiratebay.org daalde met 40 procent na blokkade
Ten eerste de vraag is niet of Tweakers haar ziel verkoopt aan belangengroepen.
Ja, het heeft er de schijn van dat dit gewoon een 1 op 1 overgenomen persberichtje van St. BREIN is....
Kunt u dat weerleggen?
Aangezien jij iets nogal lomp stelt is het trouwens aan jou om dit aan te tonen. Wie claimt moet bewijzen.
Ninety percent of everything is crap.
Ik neem maar aan voor mijn gemoedsrust dat u lijdt aan dyslexie.TNW schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:08:
[...]
Aangezien jij iets nogal lomp stelt is het trouwens aan jou om dit aan te tonen. Wie claimt moet bewijzen.
Afgezien van een mogelijke D/T issue (haal ze zelf ook wel eens door elkaar) is dat een prima nederlandse zin.Ulysses schreef op maandag 5 maart 2018 @ 18:02:
[...]
Ik neem maar aan voor mijn gemoedsrust dat u lijdt aan dyslexie.![]()
![]()
Misschien geen simpele zinsopbouw, maar wel correct nederlands.
Van iemand zeggen dat hij/zij dyslexie heeft terwijl je zelf nota bene een spelfout maakt in de titel, Engels of niet, is natuurlijk een gevalletje van de pot verwijt de ketel...Ulysses schreef op maandag 5 maart 2018 @ 18:02:
[...]
Ik neem maar aan voor mijn gemoedsrust dat u lijdt aan dyslexie.![]()
![]()
Even los van het feit of het netjes is om op de man te spelen i.p.v. inhoudelijk op de post te reageren.
Gelukkig is het allemaal geen wetenschappelijke dissertatie dat hier opgevoert word.
Just niet. Voor dat soort figuren zijn sites als computeridee en co uitgevonden. Het niveau op t.net / GoT is hoog en dat moet ook vooral zo blijven. Niemand zit te wachten op een gup van 15 die hier zijn beginnersvraag dropt, zeker niet als ie dat ook gewoon op kan zoeken.Ulysses schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:41:
[...]
#protip: Ga er van uit dat uw lezers (althans een deel) helemaal niets weten of snappen (6-16 jaar) ...
TL;DR: juist die doelgroep heeft hier op T.net / GoT niet veel te zoeken.
Having said that, denk ik dat @Olaf zijn publiek beter kent dan jij (anders had je die opmerking zo niet eens gemaak
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik loop hier al vanaf 1998 en heb zelf een T.Net Active List gerund op ICQ ... Vraag maar na aan Femme T. he architect.The Eagle schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:15:
Having said that, denk ik dat @Olaf zijn publiek beter kent dan jij (anders had je die opmerking zo niet eens gemaak).
Verder zul je het met me eens zijn dat juist het hoge niveau datgene is wat T.net /GoT kenmerkt en dat men dat graag zo wil houden.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Geen harde wetenschap maar wel een discussie die hoort te worden gevoerd op basis van argumenten.Ulysses schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:04:
[...]
Gelukkig is het allemaal geen wetenschappelijke dissertatie dat hier opgevoert word.![]()
![]()
BTW: er zit op zijn minst een taalfout in je bericht.
Ik heb echter wel 2 jaar redactie ervaring.The Eagle schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:07:
Das mooi, loop hier zelf ook alweer bijna 16 jaar. Maar niet als redacteur. Dus wat zegt dat?
Verder heb ik om een slotje gevraagd want dit leidt nergens meer toe imho
Je beseft je dat je een stelling hier neer zet maar er vervolgens geen normaal gesprek over kan voeren? Je speelt op de man of voert one liners op zonder inhoud.
No offense, maar als je twee jaar redactie ervaring hebt, waarom beantwoord je je eigen vragen dan niet met informatie die je zelf gevonden hebt met de vraag aan Tweakers waarom dit soort feiten niet aan het artikel toegevoegd zijn?Ulysses schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:13:
[...]
Ik heb echter wel 2 jaar redactie ervaring.
Verder heb ik om een slotje gevraagd want dit leidt nergens meer toe imho
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ik beschuldig of beledig niemand.
Olaf heeft m.i. duidelijk uitleg gegeven.
Dit topic is gesloten.
![]()