Bug in aanmaken advertentie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• baasblack
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-04-2021
Ik wil voor het eerst een laptop verkopen via tweakers.
ik krijg een keus om te kiezen tussen dienst en product. ik kies product omdat het een laptop is.
vervolgens moet ik een categorie kiezen voor mijn product maar de categorie is weer terug in diensten? wat is het nut van product dan?
Als ik bovenaan vraag en aanbod klik en dan laptops dan is laptops toch een categorie? waarom verschijnt die dan niet bij het aanmaken van een advertentie?

dus ik kies dan maar uiteindelijk voor eletronica en tweaking maar dat is een dienst?
ik dacht eerst dat het aan me browser lag maar met exlorer kom ik nog minder ver dan kan ik heel leuk klikken op product maar dan verschijnt er niets. Weet iemand hoe ik een advertentie kan plaatsen bij de categorie laptops?

Alle reacties

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-11 21:39
Als je bij "Product" het goede product/uitvoering selecteert, dan zou de categorie zich automatisch moeten invullen. Maar zelfs bij deze leeglaten zie ik gewoon de categorie "Laptops" tevoorschijn komen bij "Kies categorie".
Zit je dan niet alsnog product en dienst door elkaar te halen?
Of lees ik het echt verkeerd en bedoel je een andere handeling?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/m8cYRN3l.png
OF
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tEd3w91l.png

[ Voor 21% gewijzigd door ShitHappens op 04-03-2018 23:53 ]

• baasblack
ShitHappens schreef op zondag 4 maart 2018 @ 23:52:
Als je bij "Product" het goede product/uitvoering selecteert, dan zou de categorie zich automatisch moeten invullen. Maar zelfs bij deze leeglaten zie ik gewoon de categorie "Laptops" tevoorschijn komen bij "Kies categorie".
Zit je dan niet alsnog product en dienst door elkaar te halen?
Of lees ik het echt verkeerd en bedoel je een andere handeling?
[afbeelding]
OF
[afbeelding]
ik zie dat het geen effect heeft als ik op product of dienst klikt het is automatisch ingesteld op dienst blijkbaar?
categorie kan ik openen en dan krijg ik IT pro bij segment te zien en hoofdcategorie is automatisch diensten.
Ookal heb ik product aangeklikt.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:05

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je bent zeer waarschijnlijk een adblocker aan staan. En daar zijn we eerlijk gezegd niet zo blij mee. We doen ons best om Tweakers aan alle kanten zo goed mogelijk te laten aansluiten bij wat jullie verwachten, niet alleen op het gebied van content, maar ook wat advertenties betreft. Daarmee doen we zelfs een stap terug. Dat klinkt raar, maar dat is het niet. En dat zeggen we niet alleen, we doen het ook in de praktijk. We willen minder afhankelijk zijn van advertenties; we willen dat jullie de advertenties niet als overlast ervaren en we willen de adverteerders op Tweakers voldoende kwaliteit bieden. Hoe we dat doen lees je hier. Maar met je adblocker ontneem je ons van inkomsten.

Wat je altijd kan overwegen is een abonnement op Tweakers. Vanaf €1 per maand geniet je van een reclamevrij tweakers. Interesse? Kijk in onze aboshop voor de details.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-11 21:39
Inderdaad ja, zodra ik Tweakers van m'n whitelist af haal, werkt deze pagina niet goed meer. Bij het kiezen van Aangeboden/Gevraagd en Product/Dienst bouwt de rest van het formulier zich niet op en begint AdBlock's tellertje voor geblokkeerde ads op te lopen.
Echter ben ik Hero, en ik kan me best voorstellen dat er users zijn met abo, waarbij de adblocker nog steeds (onbewust) loopt op Tweakers. Zij zouden hier dus ook tegenaan kunnen lopen.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-11 09:54
AZ >>> SB

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• baasblack
Ik had inderdaad op de achtergrond een adblocker lopen. ik kreeg ook geen melding van een pop up maar nu ik het heb uitgezet werkt het weer prima!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Adblock...
Pagina: 1