Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapri
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08-09 17:04
Beste lezers,

Ik startte mijn laptop op, en toen gaf hij na het inloggen op mijn account een zwart scherm. ctrl + alt + del werkte wel, maar toen ik taakbeheer probeerde te openen liep taakbeheer ook vast. Ik kan verder niks zien als bijvoorbeeld bureaublad en taakbalk. Als ik op een ander account inlog werkt alles wel gewoon.

Laptop: acer aspire e-1
Op de computer staat windows 10
kweet niet of het belangrijk is, maar de accu heeft het een tijd geleden begeven, dus hij moet altijd aan de oplader.

Heel erg bedankt voor jullie hulp.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 21:35

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

1 Safe modus inladen
2 Alle opstartprogramma's uitzetten in safe modus
3 Opnieuw opstarten (indien het probleem weg is, kunt u uitzoeken welk opstartprogramma ruzie met je laptop heeft).

[ Voor 7% gewijzigd door MedionAkoya op 05-03-2018 20:41 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapri
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08-09 17:04
Beste medion,

Bedankt voor je snelle antwoord.
Ik heb geprobeerd de laptop opnieuw op te starten in veilige modus en in veilige modus met netwerk. Bij beide gaf hij nog steeds een zwart scherm. Toen ik ging inloggen bij een andere gebruiker werkte alles prima. Het gebeurt maar bij een gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Schopje naar Wos, waar het topic thuishoort.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
hapri schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:04:
Beste medion,

Bedankt voor je snelle antwoord.
Ik heb geprobeerd de laptop opnieuw op te starten in veilige modus en in veilige modus met netwerk. Bij beide gaf hij nog steeds een zwart scherm. Toen ik ging inloggen bij een andere gebruiker werkte alles prima. Het gebeurt maar bij een gebruiker.
Maak dan een nieuw profiel aan, gooi de data over en je bent klaar. Ik zou niet moeilijk doen en werken onder een ander account nadat je de data hebt overgezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 19:57

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

1) Log in met een andere username en maak een backup van de data van de user waarbij de problemen zich voordoen. (Alles in c:\users\<username> naar een andere plek kopiëren.)
2) Herstarten, log weer in met die andere username.
3) Verwijder het profiel van de user die niet goed inlogt.
4) Herstart en log in met de user die niet goed wilde inloggen. Er wordt nu een nieuw leeg profiel aangemaakt.
5) Kopieer de zichtbare folders van de backup van het profiel terug naar het nieuw aangemaakte profiel.

Ad 3: Rechtsklik op This PC > Properties > Advanced system settings > tab Advanced > Settings bij User Profiles > selecteer account, klik op Delete

Ad 5: Door alleen de zichtbare folders terug te zetten heb je alle data terug, maar niet de instellingen. De fout zal waarschijnlijk ergens in die instellingen zitten, dus die elimineer je dan.

[ Voor 13% gewijzigd door Mx. Alba op 05-03-2018 16:17 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1