Ok dan...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Hier gaan we weer...

Owja: en lui die de BSA beginnen te vergelijken met de NSB (of nazi's in het algemeen) krijgen van mij meteen een -1, Flamebait, die lui zien niks in de juiste proporties en moeten geestelijk hoognodig worden geholpen. Het zijn er op dit moment 2, maar uiteindelijk zal het wel 75 procent van de reacties worden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:14
Whahaha staan wel een paar goeie in maar ik blijf op de uitkijk staan. Ik wacht wel ff met mijn punten weg te geven want hier zullen ze wel nog allemaal gaan schommelen dus dan doe ik achteraf nog het goeie werk.

[edit]
Ik heb nog eens goed gekeken en wat er allemaal gezegt wordt weet ik niet maar ik vind sommige reacties echt zwaar belachelijk of zelfs racistisch :( laat hen maar eens naar de tijd van de 2e wereld oorlog toe dan weten ze hoe erg het was.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog niet de hele draad door gekeken, maar tot nu toe vind ik het meevallen. Reacties die terugroepen op WOII of de NSB, danwel nazi's kunnen meteen op -1 flamebait, sim-pel.

Maar eerst ff nieuwe vloerbedekking leggen, daarna kijk ik nog ff weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Op zaterdag 14 juli 2001 16:41 schreef Mecallie het volgende:
Ik heb nog niet de hele draad door gekeken, maar tot nu toe vind ik het meevallen. Reacties die terugroepen op WOII of de NSB, danwel nazi's kunnen meteen op -1 flamebait, sim-pel.
Dit is er dus zo eentje, weliswaar vermomd, maar toch duidelijk...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
En hier nog zo'n figuur.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Nog een paar lui die de link met de NSB, de SS of de Gestapo leggen:

deze, deze, deze (indirect, maar toch), deze (wel mooi ingepakt overigens), en tot slot deze.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 17:27 schreef wildhagen het volgende:
Nog een paar lui die de link met de NSB, de SS of de Gestapo leggen:

deze, deze, deze (indirect, maar toch), deze (wel mooi ingepakt overigens), en tot slot deze.
Tjonge jonge, ik had de draad niet meer doorgekeken na mijn eerste mod, maar er zijn nog lekker wat trolletjes en flampies bijgekomen :( Maar de meeste staan wel waar ze horen: -1 flamebait da's dan weer een + :)
Pagina: 1