Nieuwe 7.1 Surround headset Playstation 4

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Nadat mijn oude turtle beach 400 stealth headset kapot is gegaan moet ik een nieuwe headset zoeken. Ik wil nu eigenlijk naar 7.1 surround geluid gaan maar weet niet of het veel verschil heeft met stereo. Ook heb ik liever een draadloze of usb headset ipv een kabel die in mijn controller moet.

Relevante software en hardware die ik gebruik
De eerste Playstation 4 console

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Trust GXT 383 7.1 Bass Vibration Headset

Beste antwoord (via Verwijderd op 05-03-2018 14:04)

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:34
Bovendien zie ik nergens een budget staan?

Maar goed, zie hier een lijstje vanuit de pricewatch:

categorie: Gaming headsets

Gefilterd op 7.1 surround, PS4, en exclusief 3,5mm aansluiting, prijs oplopend van laag naar hoog.
Varierend van 57 tot 300 Euro. Er blijven dan 39 headsets over.
Ik ga er vanuit dat je op basis van de reviews daar, of via Google, een weloverwogen keuze kan maken.

Wij kunnen vanaf hier helaas niet bepalen of een headset te groot of te klein voor je is, dat zal je dan moeten proberen bij de plaatselijke Mediamarkt of een vergelijkbare winkel.

Join het GoT Pulse-Team!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:57
Zelf ben ik heel tevreden over de Sony Playstation Gold headset. Door virtual surround sound kan ik bij call of duty echt horen waar een tegenstander is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja die heb ik ook al gezien bij mediamarkt maar die was voor mij te groot helaas, ik had daar ook al veel goede reviews over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wat is je vraag precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welke headset goed is voor de Playstation 4 met surround geluid, ook zit ik misschien te denken om een koptelefoon met losse microfoon te kopen maar weet niet of dat met Surround werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:52

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Arctis 7 van Steelseries is een fantastische headset en werkt ook met PS4. Zit ook een microfoon aan vast en kan Surround weergeven.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 12:14:
Welke headset goed is voor de Playstation 4 met surround geluid, ook zit ik misschien te denken om een koptelefoon met losse microfoon te kopen maar weet niet of dat met Surround werkt.
Met alle respect, maar wat heb je zelf al gevonden? Je noemt een model, maar verder?

Over iedere headset zijn talloze reviews te vinden en ook in het PS4 topic wordt met grote regelmaat over headsets gesproken.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:34
Bovendien zie ik nergens een budget staan?

Maar goed, zie hier een lijstje vanuit de pricewatch:

categorie: Gaming headsets

Gefilterd op 7.1 surround, PS4, en exclusief 3,5mm aansluiting, prijs oplopend van laag naar hoog.
Varierend van 57 tot 300 Euro. Er blijven dan 39 headsets over.
Ik ga er vanuit dat je op basis van de reviews daar, of via Google, een weloverwogen keuze kan maken.

Wij kunnen vanaf hier helaas niet bepalen of een headset te groot of te klein voor je is, dat zal je dan moeten proberen bij de plaatselijke Mediamarkt of een vergelijkbare winkel.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik de Corsair Gaming VOID Pro Surround koop kan die met Playstation 4 surround geluid? Heb bij andere headsets gezien dat ze dan bijvoorbeeld alleen op pc Surround kunnen en bij Ps4 stereo.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2018 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:52

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 14:05:
Dus als ik de Corsair Gaming VOID Pro Surround koop kan die met Playstation 4 surround geluid? Heb bij andere headsets gezien dat ze dan bijvoorbeeld alleen op pc Surround kunnen en bij Ps4 stereo.
Dit moet je met een beetje Googlen kunnen uitvinden.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oja ik lees al bij azerty dat hij alleen stereo is op playstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgensmij heeft geen enkele Headset uit die lijst Surround op Playstation 4, is anders een losse koptelefoon een oplossing? En dan wel met Surround.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:17:
Oja ik lees al bij azerty dat hij alleen stereo is op playstation
Kijk eens naar de Plantronics Rig 800.. ik heb de xb1 versie en die is echt geweldig!

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Pagina: 1