Mijn vraag
Ik probeer op mijn woocommerce website het kleine aantal boxje (waarmee je bepaald hoeveel je ervan in de winkelwagen wilt leggen) te verbergen maar deze vervolgens op de winkelwagen pagina wel te laten zien. Ik wil dus niet dat de product individueel wordt verkocht maar dat de klant pas in de winkelwagen bepaald hoeveel hij of zij van een bepaald product wilt.
Uiteindelijke doel:
De product aantal spinner op de productpagina verbergen en weer tonen in de winkelwagen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
woocommerce, wordpress
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
div.quantity.col-md-6.from {
display: none;
input.input-text.qty.text.form-control {
Op internet gevoden:
add_action( 'wp_head', 'quantity_wp_head' );
function quantity_wp_head() {
if ( is_product() ) {
?>
<style type="text/css">.quantity, .buttons_added { width:0; height:0; display: none; visibility: hidden; }</style>
<?php }
}
Ik probeer op mijn woocommerce website het kleine aantal boxje (waarmee je bepaald hoeveel je ervan in de winkelwagen wilt leggen) te verbergen maar deze vervolgens op de winkelwagen pagina wel te laten zien. Ik wil dus niet dat de product individueel wordt verkocht maar dat de klant pas in de winkelwagen bepaald hoeveel hij of zij van een bepaald product wilt.
Uiteindelijke doel:
De product aantal spinner op de productpagina verbergen en weer tonen in de winkelwagen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
woocommerce, wordpress
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
div.quantity.col-md-6.from {
input.input-text.qty.text.form-control {
Op internet gevoden:
add_action( 'wp_head', 'quantity_wp_head' );
function quantity_wp_head() {
if ( is_product() ) {
?>
<style type="text/css">.quantity, .buttons_added { width:0; height:0; display: none; visibility: hidden; }</style>
<?php }
}