Beste, ik kan op mijn iphone geen apple id meer aanmaken, heb al om een herstel gevraagd maar dat duurt gewoon te lang, en nou kan ik dus geen apps meer downloaden, kan dit probleem opgelost worden zonder dat ik zolang hoef te wachten? Want apple stuurt me constant een nieuwe update van weer een paar dagen wachten etc, beschik zelf over een iphone 6sx
Kan je ook geen Apple ID aanmaken op de site van Apple en daarna daarmee aanloggen op je telefoon?
Maaruh, je hebt een open ticket bij Apple en verwacht nu dat wij het sneller kunnen oplossen? Waarom duurt het ticket zo lang? Waar zijn ze mee bezig?
Maaruh, je hebt een open ticket bij Apple en verwacht nu dat wij het sneller kunnen oplossen? Waarom duurt het ticket zo lang? Waar zijn ze mee bezig?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Kort door de bocht: geen probleem toch? Heb je altijd nog id.apple.com en/of itunes waar je een apple id aan kunt maken?Verwijderd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:33:
Beste, ik kan op mijn iphone geen apple id meer aanmaken, heb al om een herstel gevraagd maar dat duurt gewoon te lang, en nou kan ik dus geen apps meer downloaden, kan dit probleem opgelost worden zonder dat ik zolang hoef te wachten? Want apple stuurt me constant een nieuwe update van weer een paar dagen wachten etc, beschik zelf over een iphone 6sx
Minder kort: Je hebt het over "herstel", ik vul dat even aan tot accountherstel en (dus) over een apple id waarbij je 2 factor authentication gebruikt, klopt dat?
Wat is er vooraf gebeurt ?
Je wist voor een App je wachtwoord niet meer ?
Je hebt account herstel aangevraagd en het duurt je te lang en nu wil je nieuw ID aanmaken ?..
Je wist voor een App je wachtwoord niet meer ?
Je hebt account herstel aangevraagd en het duurt je te lang en nu wil je nieuw ID aanmaken ?..
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.