[ Voor 100% gewijzigd door opa-willem op 04-03-2018 19:10 ]
[ Voor 100% gewijzigd door opa-willem op 04-03-2018 19:10 ]
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
[ Voor 61% gewijzigd door opa-willem op 04-03-2018 19:24 ]
Je post dit allemaal in een forum gedeelte van T.Net wat onder de noemer "Privacy & Beveiliging" valt. Is het dan vreemd dat mensen, welke daar dagelijks vanuit werk / professie mee te maken hebben, je van wat goedbedoelde adviezen willen voorzien?opa-willem schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:18:
bedankt voor de uitleg maar was door dj al uitgemaakt voor vriende hacker noem je dat normaal ?
dat is nog maar het begin enz.....
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
[ Voor 33% gewijzigd door opa-willem op 04-03-2018 19:25 ]
Wil je hier nu een eigen hack -a-thlon gaan organiseren?opa-willem schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:25:
oke maar wil je testen hun kennis tegen die van mij over veiligheid ?
ik denk dat dj.... geen server beheerd hoor en op een windows werkt
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Zeg, wil je mij niet verwarren met een andere poster in dit topic.opa-willem schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:18:
bedankt voor de uitleg maar was door dj al uitgemaakt voor vriende hacker noem je dat normaal ?
dat is nog maar het begin enz.....
ICE ICE Baby
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq