M'n pa was aan het mopperen over zn pc en vroeg mij om een nieuwe te regelen. Aangezien hij hem enkel gebruikt huis tuin en keuken gebruik dacht ik zo klaar te zijn. Heb wat in elkaar gedraaid maar vroeg me voor de zekerheid even af of jullie er nog eens naar kunnen kijken (ben niet zo geheel thuis in alle specs vwb merk en type).
Het moet vooral betrouwbaar zijn en, hem kennende, heel lang mee gaan (Gemiddelde pc daar in huis staat 10 jaar).
Programma's die gedraaid worden is niets geks, moet vooral snel zijn en storingsvrij. Zoals gezegd, huis tuin en keuken pc maar wel kwaliteit. Prijs is niet over gesproken dus zal wel goed zijn.
Zat evt nog te twijfelen vwb moederbord tussen deze of de pricewatch: MSI B250M PRO-VDH
Wat denken jullie? Kan er nog iets beter? Anders?
Het moet vooral betrouwbaar zijn en, hem kennende, heel lang mee gaan (Gemiddelde pc daar in huis staat 10 jaar).
Programma's die gedraaid worden is niets geks, moet vooral snel zijn en storingsvrij. Zoals gezegd, huis tuin en keuken pc maar wel kwaliteit. Prijs is niet over gesproken dus zal wel goed zijn.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-7100 Boxed | € 102,50 | € 102,50 |
| 1 | MSI B250M Mortar | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Cooler Master MasterBox Q300L | € 38,50 | € 38,50 |
| 1 | Crucial CT8G4DFS824A | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 49,50 | € 49,50 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 83,96 | € 83,96 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 421,06 | |
Zat evt nog te twijfelen vwb moederbord tussen deze of de pricewatch: MSI B250M PRO-VDH
Wat denken jullie? Kan er nog iets beter? Anders?