Beste,
Ik wil volgende week een nieuwe pc bestellen en ik wil ter bevestiging vragen aan jullie of dit een goede selectie van componenten is voor wat ik wil.
Ik wil graag een zéér snelle kantoor computer, die bij gebruik zo min mogelijk (liefst totaal niet) moet laden als ik een programma open of de computer opstart. Ik heb het volgende in gedachten:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Office programma's, mailen, surfen, film kijken (niet gamen/videobewerking etc.).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 600euro. Goedkoper is natuurlijk leuk, maar ik wil geen concessies doen aan de snelheid en kwaliteit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een beeldscherm met DVI-D aansluiting, maar ik sluit niet uit dat ik over een jaar een nieuw scherm aanschaf met HDMI aansluiting.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een een Intel processor, hier heb ik goede ervaring mee.
Het liefst een witte behuizing, vanwege esthetische overwegingen. Het mooiste zou zijn als de DVD lezer ook wit zou zijn, maar deze lijken onvindbaar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Snel, stil en ik wil de komende 5+ jaar hiermee probleemloos kunnen werken.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Is bovenstaand systeem ok? Is het compatibel met elkaar? Zijn er betere keuzes voor wat ik wil?
Alvast bedankt voor jullie input!
Ik wil volgende week een nieuwe pc bestellen en ik wil ter bevestiging vragen aan jullie of dit een goede selectie van componenten is voor wat ik wil.
Ik wil graag een zéér snelle kantoor computer, die bij gebruik zo min mogelijk (liefst totaal niet) moet laden als ik een programma open of de computer opstart. Ik heb het volgende in gedachten:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-8100 Boxed | € 108,- | € 108,- |
| 1 | ASRock Z370 Pro4 | € 106,95 | € 106,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Wit | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15 | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Asus DRW-24D5MT (bulk) | € 14,95 | € 14,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 49,87 | € 49,87 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 77,79 | € 77,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 568,51 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Office programma's, mailen, surfen, film kijken (niet gamen/videobewerking etc.).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 600euro. Goedkoper is natuurlijk leuk, maar ik wil geen concessies doen aan de snelheid en kwaliteit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een beeldscherm met DVI-D aansluiting, maar ik sluit niet uit dat ik over een jaar een nieuw scherm aanschaf met HDMI aansluiting.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een een Intel processor, hier heb ik goede ervaring mee.
Het liefst een witte behuizing, vanwege esthetische overwegingen. Het mooiste zou zijn als de DVD lezer ook wit zou zijn, maar deze lijken onvindbaar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Snel, stil en ik wil de komende 5+ jaar hiermee probleemloos kunnen werken.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Is bovenstaand systeem ok? Is het compatibel met elkaar? Zijn er betere keuzes voor wat ik wil?
Alvast bedankt voor jullie input!