Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pansi
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 05-07-2023
Goedemiddag iedereen,

Ik hoop dat ik dit op de juiste plaats heb gezet, aangezien dit mijn eerste keer is op een forum. Indien niet, mijn excuses hiervoor.

Toen ik opstond vandaag zag ik dat mijn gsm helemaal blauw was geworden. Gisteren begon de blauwe kleur al te komen, maar die was minimaal en alleen nog maar aan de uithoeken. Deze ochtend was de kleur verder naar het midden gegaan.

Touchscreen, batterij enzovoort werken nog perfect. Ik ben niet gaan zitten op mijn gsm, niets van waterschade... Mijn vraag nu is: Hoe komt dit en is dit nog te herstellen? Zo ja, hoeveel zou dit mij kosten?
LINK foto: https://imgur.com/gallery/ILAz0

Alvast bedankt en vriendelijke groeten,
Pansi

Beste antwoord (via Pansi op 04-03-2018 14:42)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zo, daar lijkt condens/vocht tussen te zitten. Begint meteen de volgende vraag: wat heb je de afgelopen dagen met je telefoon gedaan?

Kosten voor reparatie; ik zou beginnen met de Samsung in te leveren bij een reparateur en dan een offerte opvragen daarvoor.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zo, daar lijkt condens/vocht tussen te zitten. Begint meteen de volgende vraag: wat heb je de afgelopen dagen met je telefoon gedaan?

Kosten voor reparatie; ik zou beginnen met de Samsung in te leveren bij een reparateur en dan een offerte opvragen daarvoor.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pansi
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 05-07-2023
Danku voor uw antwoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 09:39
Ik kan me zomaar voorstellen dat de reparatiekosten zo hoog zijn, dat het toestel is afgeschreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Pansi welkom op Tweakers.

Ik heb even je titel aangepast, zodat het iets duidelijker is.