Toon posts:

Site Review

Pagina: 1
Acties:
  • 1.373 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Zouden jullie mijn site willen reviewen tips bijv willen geven ? Of evt tops ?
( Bericht aan staff ) Wanneer dit niet mag gelieve dit bericht te verwijderen melden in prive berichten of iets :)

Link <spam>

[ Voor 5% gewijzigd door Ardana op 03-03-2018 23:53 . Reden: Gewijzigd in afwachting van review door plaatselijke mods ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 04-03-2018 00:19)

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:10
Op zich ziet het er visueel prima uit.

Teksten mag wel nog heel wat aan gedaan worden. Naast vreemde grammatica, interpunctie en algemene spelling heb ik ook nog het idee dat er wat nutteloze informatie en dubbele informatie staat.
Onze developer regelt alles achter de schermen. De discord , De Website , De statussen , Zonder deze persoon zijn wij niks. Deze staat altijd klaar voor fouten
Wat? :'(

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:10

Teksten mag wel nog heel wat aan gedaan worden. Naast vreemde grammatica, interpunctie en algemene spelling heb ik ook nog het idee dat er wat nutteloze informatie en dubbele informatie staat.
Onze developer regelt alles achter de schermen. De discord , De Website , De statussen , Zonder deze persoon zijn wij niks. Deze staat altijd klaar voor fouten

Verwijderd

Topicstarter
Goudstalen schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 23:44:

[...]

Oke we gaan bezig ! dankje

Verwijderd

Topicstarter
Als bericht aan mod :
Mijn excuus. ik wist het niet.

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Site-reviews doen we niet, en al helemaal niet in AZ.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Dit topic is gesloten.