• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:18
Hoi,

Op de site van Sony staat de nieuwe Clie te bewonderen. Als ik het zo lees zou ik zeggen: geweldig! Eigenlijk is het een Palm maar dan met een mooi kleurenscherm.

Wie heeft er zo'n ding en kan zijn ervaringen ermee hier neerzetten?

Thanks.

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:10
Wil em gaan halen die 710 alleen vraag ik me af als die al uit is

design is ook 100x beter vind ik

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 12:18
Waar ga je em halen? Ik wil deze eerst wel eens zien. De 610 lijkt me beter dan de Palm. De 710 heeft alleen die MP3 player extra maar als je ziet wat die uitbreidings sticks kosten dan ga je huilen

Verwijderd

Wie heeft er al echte ervaringen mee??!!

• Dericteur
  • Laatst online: 08-03 19:47
ik heb de 770 en heb daar ook ervaringen mee ja :)

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:47
ik ga als alles goed gaat de T600C eind deze maand uit Tokio halen. Een kennis haalt hem op!

Verwijderd

En heb je hem al uit Tokyo? Lastig he die Japanse versie :-)
En trouwens zijn ze daar niet veel goedkoper, alleen een stuk sneller uit. De Engelse versies zijn meestal een stuk duurder, dus ik vraag me af of je hem al hebt?

Trouwens kunnen die MP3s ook op een normale memorystick gezet worden en dan afgespeeld worden? Die magicgate dingen vind ik een beetje te veel van het goede.

• Dericteur
  • Laatst online: 08-03 19:47
mp3s kunnen op een gewone memstick worden afgespeeld, en die prijs van die memsticks zijn nou ook weer niet onbetaalbaar, ik bedoel, je koopt een duur apparaat, dan kan die paar euro er ook nog wel bij (kep trouwens een memstick van 64 mb)

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:03

dodo79

witte dikke tonnie

Op zondag 16 juni 2002 13:21 schreef Dericteur het volgende:
mp3s kunnen op een gewone memstick worden afgespeeld, en die prijs van die memsticks zijn nou ook weer niet onbetaalbaar, ik bedoel, je koopt een duur apparaat, dan kan die paar euro er ook nog wel bij (kep trouwens een memstick van 64 mb)
tsss, ik heb 4x128, 1x64 , 2x32 ,iets van 25x16 en nog wa losse meuk (4 en 8 mbs)
dus et is wel een voordeel om bij sony te werken ;)

omdat het kan!

Verwijderd

Nee, klopt, die memorysticks zijn prima. Ik was alleen bang dat ik geen gedownloade muziek kon afspelen omdat hij alleen een magicgate zou slikken en op magicgate alleen de sony versie van MP3 zou passen. (Atrac3 geloof ik).

Er is dus gelukkig niets aan de hand. Ik weet wel dat ik twee jaar geleden mensen op beurzen aan het vertellen was dat we nu ongeveer al 1 GB memorysticks zouden hebben en nu zijn de 256MB sticks er nog steeds niet.

Ik geloof ook dat ik tot nu toe alleen een panasonic of pioneer aparaat met memorysticks heb gezien en verder alleen maar sony. Jammer, want dat zou de prijs ten goede komen denk ik.

Ik wacht eerst op wat geld en dan koop ik denk maar een clie.
Pagina: 1