iPhone 2G apple logo probleem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macBOOK31
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-10-2022
Hallo, ik heb sinds kort een tweedehands iPhone 2G aangeschaft met één complicatie: het blijft hangen op het lege batterij symbool als het aan de lader hangt. Ik heb de iPhone open gemaakt en zag dat er een niet originele batterij in zat dus die heb ik vervangen met een originele uit een andere 2G. Maar nu heb ik twee iPhone 2G's die vast zitten in een sorry van bootloop van het apple logo. Bij eentje gaat het apple logo bootloopen als je de pokerbutton één keer indrukt en de andere hoef je één keer op de power button te drukken en na een paar seconden apple logo valt ie ook weer uit. En als ze niet aan de lader hangen gaan ze überhaupt niet aan. Ook begon de neppe batterij op te zwellen.
Ik denk dat het sowieso aan de batterij ligt dan? Want met de moederborden was niks aan de hand. Misschien heb ik een soldeer fout gedaan en heeft de iPhone nu niet genoeg energie om op de starten? Ik weer het niet dus ik vraag hier om mensen die zelf een 2G hebben gerepareerd of er verstand van hebben om mij te helpen want ik wil het super graag in mijn collectie toevoegen!
Alvast heel erg bedankt!!