Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is of ik een monitor kalibratie
hardware mag van iemand lenen of huren

Ik heb iets gehoort over spider 4 express maar ik ben niet zeker

Kopen is voor mij veel te duur voor 1 keer.
Is dat mogelijk?

Beste antwoord (via Verwijderd op 03-03-2018 20:57)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Euh... https://tweakers.net/aanbod/ ?

Diensten en goederen vragen/aanbieden hoort niet op het forum. :)

[ Voor 48% gewijzigd door MAX3400 op 03-03-2018 20:37 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De Spider Spyder heeft als voordeel boven de X-rite dat het profiel daarvan te gebruiken is nadat de Spyder weer losgekoppeld is. De X-rite moet verbonden blijven.

Dus ja, je kunt de Spyder 4 Express huren/lenen van iemand en daarmee je monitor kalibreren. Zet even een advertentie op https://tweakers.net/aanbod/, niet hier ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
@Room42 ik heb een x-rite en die maakt uiteindelijk een icm/icc profiel bestandje. Dan kan hij daarna gewoon weer in de kast, iig hoeft hij niet verbonden te blijven.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
maratropa schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:42:
@Room42 ik heb een x-rite en die maakt uiteindelijk een icm/icc profiel bestandje. Dan kan hij daarna gewoon weer in de kast, iig hoeft hij niet verbonden te blijven.
Hmm. Bij mij werkte dat niet. Verder niet heel erg in verdiept, bij mij hangt de pricewatch: X-Rite i1Display Pro gewoon altijd aangesloten. Maar de pricewatch: Datacolor Spyder4Express, die ik ook had, kon ik gewoon loskoppelen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-10 23:59

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Onzin, kwestie van op de knop drukken om het profiel ook op te slaan (en dus te lezen). Kalibreer zo vaak schermen van mensen met dat ding :)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.