1047655 heeft mij beoordeeld, maar 454232 heeft gekocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acermoi
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 31-01-2023
Ziet er uit als een vandaag aangemelde trol die zich verveelt.

Trol: [Verwijderde gebruiker]

Advertentie: V&A aangeboden: HP Procurve 2610-24-PWR

Koper: [Verwijderde gebruiker]

De deal :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ilAZTiB0VEwA8FifzsAgGs3r/medium.jpg

Ik denk dat vragen of 1047655 en zijn beoordeling verwijderd
mogen worden niet al te veel gevraagd is zo in het weekend _/-\o_

Beste antwoord (via acermoi op 11-03-2018 13:47)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:34

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb de betreffende beoordeling verwijderd gezien ik geen bewijs van een deal of communicatie heb gevonden.

Dat gezegd te hebben zijn jouw reacties op het betreffende profiel ook niet gewenst. Je lokt met dergelijke reacties alleen maar slechte tegen reacties uit. Dergelijke zaken kun je hier of in schop een modje melden. Dergelijke zaken in het vervolg dan ook graag achterwege laten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acermoi
Joehoe, iemand nog een momentje tijd over? :-)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb de betreffende beoordeling verwijderd gezien ik geen bewijs van een deal of communicatie heb gevonden.

Dat gezegd te hebben zijn jouw reacties op het betreffende profiel ook niet gewenst. Je lokt met dergelijke reacties alleen maar slechte tegen reacties uit. Dergelijke zaken kun je hier of in schop een modje melden. Dergelijke zaken in het vervolg dan ook graag achterwege laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acermoi
True, maar ik bleef best wel netjes in verhouding tot zijn/haar uitingen.
Zei alleen maar dat het een trol was, Wikipedia: Trol (internet) en vroeg mij te laten zijn wat hij/zij gekocht had, dus mijn 'dergelijke reacties' vallen wel mee ;)

Dank voor het verwijderen en nog een fijne zondag...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tonne
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:06
Flauwe reactie Acermoi. Je weet wat Bor bedoelt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

acermoi schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:46:
True, maar ik bleef best wel netjes in verhouding tot zijn/haar uitingen.
Zei alleen maar dat het een trol was, Wikipedia: Trol (internet) en vroeg mij te laten zijn wat hij/zij gekocht had, dus mijn 'dergelijke reacties' vallen wel mee ;)

Dank voor het verwijderen en nog een fijne zondag...
Nee jouw reacties vielen niet mee. Zoiets is op zijn minst een flamebait. Houd het liever netjes en ontopic.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 11-03-2018 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acermoi
Natuurlijk, maar vergeet niet dat het een trol is die alleen maar een account aanmaakte om iemand te trollen met een fake beoordeling. Daar hoef je toch niet aardig tegen te zijn en ik ben misschien vergeetachtig, maar wat zei ik dan? Ik dacht dat trol toch echt alles aan scheldwoorden was plus het vragen om een foto.

Maar vertel me gerust waar ik over de schreef ging, nooit te oud om te leren toch :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acermoi
Ik zie dat mijn reacties er nog gewoon staan en nee dat is geen flamebait.

Reactie 1. "Kijk nou een trol :-) Even melden dan maar...."

Nou, "een trol" klopt en met een lieve smiley er achteraan valt dit best wel mee :-)

Reactie 2. "Jep," Ik neem hem gelijk de wind uit de zeilen en geef hem gelijk wat ook aardig is.

Vrraag dan "laat eens een foto zien van wat je van mij gekocht zou hebben" incl. een wink wat
zeker geen flamebait is alleen een legitieme vraag.

Laat hem een link zien dat ik de reguliere weg bewandel en het probleem hier aan admins/mods voorleg in het kader van transparantie en zonder te escaleren dus weer geen flamebait.

En vraag uiteindelijk of hij/zij die link wil lezen waarbij ik nogmaal aanstip dat hij/zij niets bij mij gekocht heeft.

Al met al, als dit flamebait is dan zou een groot deel van het forum flamebait bevatten ;-)

Alsnog dank voor het ingrijpen, maar beschuldig mij nou niet van flamebait want de enige die hier
aan flamebait deed was [Verwijderde gebruiker] door mij een marktplaats boer te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

We gaan hier niet in discussie. Je weet de juiste plek te vinden om dit soort zaken aan te melden. Laat dan reacties op het profiel van anderen waarmee je andere reacties uitlokt achterwege. We blijven het niet herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acermoi
Prima, je zegt niet reageren bij een trol. Zolang we maar duidelijk hebben dat het geen flamebait was en de enige flamebait van [Verwijderde gebruiker] kwam ;-) We moeten onze trollen natuurlijk wel beschermen want straks is het een uitstervend ras. Ze zijn ook erg gevoellig en kunnen bij het minste weerwoord zomaar omvallen en dan hebben julle weer wat op te ruimen ;-)

p.s. Haal dan ook even mijn reacties weg bij de trol als recdep even tijd heeft dan is alles weer doubleplusgood en is mijn thoughtcrime niet meer te lezen :)

[ Voor 16% gewijzigd door acermoi op 12-03-2018 10:25 ]

Pagina: 1