Omdat er zo'n belachelijk enorm aanbod met monitoren is zie ik door de bomen het bos niet meer.
Ik weet dat in deze prijsklasse je middelen beperkt zijn. Een lezing over hoe ik minimaal 300,00 euro voor een monitor moet uitgeven skip ik graag.
Om maar met de deur in huis te vallen:
Ik ben een casual gamer.
Mijn voorkeur gaat naar IPS of VA omdat ik de kleurweergave van TN over het algemeen te flets vind. Ik vind kleurweergave en contrast zeker belangrijk.
Freesync en Gsync zullen me een worst wezen want ik vind het overrated. Ik heb Freesync getest en alhoewel het een leuke toevoeging is wil ik me niet locken bij een GPU vendor die zijn technologie door de strot van de consument porbeert te duwen. Maak dit een open standaard....
Een verstelbaarheid in hoogte word zeker gewaardeerd.
Nu heb ik me al het schompes gezocht en houd ik dit lijstje met monitoren over:
AOC I2490PXQU/BT Grijs
Philips 243S7EHMB/00 Zwart
Iiyama ProLite XUB2492HSU-B1 Zwart
Dell P2317H Zwart
Dell P2417H Zwart
LG 24BK550Y-B Zwart
Iiyama XB2481HS-B1 Zwart
Wat is qua prijs/kwaliteit verhouding volgens menig Tweaker hier de beste aankoop?
HALP!
Ik weet dat in deze prijsklasse je middelen beperkt zijn. Een lezing over hoe ik minimaal 300,00 euro voor een monitor moet uitgeven skip ik graag.
Om maar met de deur in huis te vallen:
Ik ben een casual gamer.
Mijn voorkeur gaat naar IPS of VA omdat ik de kleurweergave van TN over het algemeen te flets vind. Ik vind kleurweergave en contrast zeker belangrijk.
Freesync en Gsync zullen me een worst wezen want ik vind het overrated. Ik heb Freesync getest en alhoewel het een leuke toevoeging is wil ik me niet locken bij een GPU vendor die zijn technologie door de strot van de consument porbeert te duwen. Maak dit een open standaard....
Een verstelbaarheid in hoogte word zeker gewaardeerd.
Nu heb ik me al het schompes gezocht en houd ik dit lijstje met monitoren over:
AOC I2490PXQU/BT Grijs
Philips 243S7EHMB/00 Zwart
Iiyama ProLite XUB2492HSU-B1 Zwart
Dell P2317H Zwart
Dell P2417H Zwart
LG 24BK550Y-B Zwart
Iiyama XB2481HS-B1 Zwart
Wat is qua prijs/kwaliteit verhouding volgens menig Tweaker hier de beste aankoop?
HALP!